09.12.15

9 клас за підручником Калініної

Календарно-тематичний план 
уроків англійської мови
(9 клас)


№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Повторення»


Літні канікули. Часи групи Indefinite.
Стор.8-10

Тест «Перевір себе».

Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.

Часи групи Indefinite.
Повідомлення «Літні канікули».


Знову до школи.


Стор.12
Вправа 1, стор.13



Вправа 3а, стор.14


Ми – дев’ятикласники.
Стор.15
Текст «Знову за парту».
Вправа на стор.16
Обговорення прослуханого.


If/when clauses.
Вправа 3г, стор.17

Тема «Я, моя сімя, друзі»


Я та мої друзі.
Вправа 2, стор.20

Вправа 3а, стор.21
Вправа 1, стор.19

Вправа 3в, стор.22
Стор.19

Relative clauses with WHO, THAT, WHICH
Вправа на стор.22

Вправа 3г, стор.23


Мій стиль. Активний та пасивний стан дієслова.
Вправа 4, стор.24

Вправа на стор.28
Вправа на стор.30


Активний та пасивний стан дієслова.
Вправа на стор.30


Ми – підлітки.
Вправа 3, стор.34

Вправа на стор.36
Вправа 1, стор.32
Стор.32


Вправа на стор.35


Світ підлітків.
Вправа 4, стор.37
Вправа 1б, стор.40
Вправа на стор.39-40
Вправа 1в, стор.41
Стор.38-39


Вправа на стор.42


Моя родина.
Вправа 3б, стор.44

Вправа 3а, стор.44
Вправа 1,с тор.43


Pronouns when, what, where.
Вправа 4, стор.45


Захоплення підлітків. Минулі часи.
Стор.47

Вправа 5, стор.48-49


Запитання на стор.50
Відповідає темі уроку.

Минулі часи.
Вправа 6, стор.51


Захоплення підлітків.

Вправа 2, стор.53
Вправа 3а, стор.53
Вправа 1, стор.52



Вправа 4, стор.56


Розвиток навичок читання та письма.
Текст на стор.232

Картки.
Обговорення прочитаного.



Вправа на тоср.235
                      Тематичне оцінювання.

Тема «Природа і погода»


Ми і навколишнє середовище. Модальні дієслова have to, must, might, may, could.
Вправа 4, стор.63


Вправа 1, стор.60
Стор.60

Стверджувальна та заперечна форми модальних дієслів have to, must, might, may, could.
Вправа на стор.66

Вивчити слова.


Природа навколо нас.

Вправа 5, стор.67
Вправа на стор.67
Вправа на стор.68
Стор.65


Вправа 6, стор.69


Наша Земля – наш дім.
Вправа 2, стор.71

Вправа 3, стор.72
Вправа 3,стор.72
Стор.69-70


Вивчити лексику.


Захист навколишнього середовища. Модальні дієслова should, ought to, can, need, neddn’t.
Вправа 4, стор.74

Вправа на стор.78
Вправа на стор.73
Стор.76

Стверджувальна та заперечна форми модальних дієслів should, ought to, can, need, neddn’t.
Вправа на стор.77


Вибір кожного з нас. Дієслова make/let.
Вправа 4б, стор.83
Вправа 4а, стор.82
Вправа 3в, стор.81



Дієслова make/let.
Вправа 3г, стор.81


Наш виклик забрудненню.
Вправа 5, стор.84

Вправа на стор.85
Вправа 5б, стор.88
Відповідає темі уроку.


Вправа 5а, стор.88


Проблеми довкілля.
Вправа 3, стор.92
Вправа 5а, стор.95
Вправа 3б, стор.94
Вправа 1, стор.91
Стор.91


Вправа 5б, стор.95


Розвиток навичок читання та письма.
Текст стор.236

Картки.
Вправа 3, стор.238



Вправа 4, стор.239
                      Тематичне оцінювання.

Тема «Засоби масової інформації»


Засоби масової інформації. Типи запитань.
Текст на стор.104

Граматична вправа.
Вправа 1, стор.100-101
Стор.100, 103

Типи запитань.
Вправа на стор.104


Речі, без яких ми не можемо існувати.
Вправа 4, стор.105

Вправа на стор.108
Вправа на стор.107



Вправа 5, стор.109


Телебачення.

Вправа 1, стор.111

Вправа 3, стор.112-114
Стор.111


Запитання на стор.115


Роль телебачення у моєму житті. Майбутні граматичні часи.
Вправа 4, стор.115

Вправа 4б, стор.117
Вправа 4в, стор.117


Майбутні граматичні часи.
Вправа на стор.118


Інтернет. Фрази will, to be going to.
Вправа 3, стор.123

Вправа 2, стор.122
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку

Фрази will, to be going to.
Вправа на стор.124


Засоби масової інформації у минулому,сучасному та майбутньому.
Вправа 6б, стор.131
Текст за темою.
Вправа на стор.126
Вправа 4, стор.124



Вправа 5, стор.128-129


Яким засобам масової інформації ви надаєте перевагу?
Вправа 3, стор.132

Вправа 3б, стор.134
Вправа 1, стор.132
Стор.131


Вправа 3в, стор.134-135


Бути телебаченню чи ні?

Вправа 5, стор.135

Вправа 4, стор.135



Текст на стор.240
                     Тематичне оцінювання.


Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Повторити неправильні дієслова.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.












Календарно-тематичний план уроків англійської мови
(9 клас)
№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Робота і професія. Молодіжна культура»


Професії. Вибір професії.
Стор.142-143

Діалог стор.144

Вправа 3, стор.140
Вправа 1, стор.139
Стор.139


Вивчити лексику, правила.


Дорога в житті.
Герундій.
Вправа 4, стор.144-145
Вправа 5, стор.149
Граматична вправа.



Герундій.

Стор.146-147
Переклад речень.


Різноманітність професій.
Стор.157


Вправа 1, стор.153

Вправа 3, стор.154
Стор.153, 155


Вивчити лексику і скласти з нею речення.


Сучасне та майбутнє дев’ятикласника.
Вправа 4, стор.158

Вправа на стор.161
Вправа на стор.161



Вправа  на стор.164-165


Вибір професії. Герундій з прийменниками.

Текст за темою.
Вправа на стор.168
Вправа 1, стор.166


Герундій з прийменниками.
Вправа на стор.169


Закінчуючи школу.
Вправа 5, стор.171

Вправа б, стор.174
Вправа 4, стор.170
Відповідає темі уроку.


Повідомлення «Моя майбутня професія».


Молодіжна культура. Зовнішність.
Вправа 3.стор.178
Вправа 5, стор.181
Вправа 4, стор.180
Вправа 1, стор.176



Вправа 6, стор.181


Захоплення молоді.
Текст за темою уроку.

Складання діалогів.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.


Скласти діалог.


Молодіжні організації, клуби, табори.

Текст за темою уроку.
Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Герундій.
Переклад речень.


Кумири молоді.
Текст за темою уроку.

Тест.
Дати відповіді на запитання.
Відповідає темі уроку.


Повідомлення «Мій кумир».


Стилі молодіжної культури.

Текст за темою уроку.
Граматичний тест.
Бесіда за текстом.


Герундій.
Читати текст на стор.243-245


Розвиток навичок читання та письма.
Текст стор.243-245

Робота з текстом.




Вправа в, стор.246
                      Тематичне оцінювання.

Тема «Наука і технічний прогрес»


Наука та технологія.
Текст за темою уроку.

Скласти діалог «Яких видатних людей ти знаєш?»
Бесіда за темою.

Відповідає темі уроку.


Скласти діалог.


Винаходи та винахідники.

Текст «Генрі Форд»
Тест.
Бесіда за запитаннями.



Скласти 4 синкани.


Найважливіші винаходи людства. Складносурядне речення.
Текст «Телеграф».

Тест за текстом.
Запитання до тексту.


Складносурядне речення.
Вивчити правила.


Важливі винаходи.
Текст «Телефон»

Скласти діалог за текстом.
Робота із запитаннями.
Відповідає темі уроку.

Складносурядне речення.
Граматична вправа.


Видатні представники українського народу.

Текст «Українські винахідники»
Короткі тези за темою уроку.
Бесіда за запитаннями.


Складносурядне речення.
Скласти 7-10 речень за темою уроку.


Леонід Каденюк – перший космонавт незалежної України. Складнопідрядне речення.
Текст за темою уроку.

Скласти запитання до тексту.
Дати відповіді на запитання.


Складнопідрядне речення.
Вивчити правила.


З історії відомих винаходів людства.

Текст за темою уроку.
Переклад речень.
Робота з текстом.
Відповідає темі уроку.

Складнопідрядне речення.
Граматична вправа.


Розвиток навичок читання та усного мовлення.
Текст «Винаходи людства».

Картки.
Запитання.



Повторити граматику.
                     Тематичне оцінювання.

Тема «Великобританія»


Великобританія.
Текст за темою уроку.

Словникова робота.
Робота з текстом та картою.
Стор.184


Вивчити лексику.


Визначні місця Великобританії.
Робота з картою.

Вправа на стор.188
Вправа 1, стор.184
Власні назви визначних місць.

Стор.186
Повідомлення за темою уроку.


Пам’ятки культури Великобританії.
Вправа 4, стор.190
Вправа 5, стор.196
Тест.

Відповідає темі уроку.

Стор.194
Вправа а, стор.194


Шотландія.
Вправа 4, стор.205


Вправа 1, стор.200

Стор.202
Стор.200


Вивчити лексику.


Великі та малі міста Великобританії.

Текст за темою уроку, стор.154
Вправа б, стор.209
Вправа на стор.211


Стор.209
Вправа на стор.213


Англійський монетний двір.
Текст за темою уроку, стор.157

Вправа а, стор.216
Вправа 1, стор.213


Стор.215
Вправа б, стор.216


Історія Уельсу.
Вправа 5, стор.220

Вправа в, стор.216
Вправа 4, стор.217


Стор.215
Вправа а, стор.221


Північна Ірландія.
Вправа 3, стор.225

Вправа в, стор.227
Вправа б. стор.227
Стор.223


Вправа б, стор.223


Звичаї британців. Каміни.
Вправа 5, стор.228
Текст за темою уроку, стор.166
Складання діалогів, стор.229




Вправа 6, стор.230


Розвиток навичок читання та письма.
Текст на стор.247

Скласти запитання до тексту.
Бесіда.



Вправа в, стор.250


Повторення лексико-граматичного матеріалу.


Тести, вправи.

Повторити лексику.

Повторити граматику.
Переклад речень.
                      Тематичне оцінювання.


Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Повторити неправильні дієслова.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.





Немає коментарів:

Дописати коментар