Календарно-тематичний
план
уроків англійської мови
уроків англійської мови
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
Тема «Повторення»
|
||||||||||||||
Літні канікули. Часи групи Indefinite.
|
Стор.8-10
|
Тест «Перевір себе».
Граматична вправа.
|
Бесіда за запитаннями.
|
Відповідає темі уроку.
|
Часи групи Indefinite.
|
Повідомлення «Літні канікули».
|
||||||||
Знову до школи.
|
Стор.12
|
Вправа 1, стор.13
|
Вправа 3а, стор.14
|
|||||||||||
Ми – дев’ятикласники.
|
Стор.15
|
Текст «Знову за парту».
|
Вправа на стор.16
|
Обговорення прослуханого.
|
If/when clauses.
|
Вправа 3г, стор.17
|
||||||||
Я та мої друзі.
|
Вправа 2, стор.20
|
Вправа 3а, стор.21
|
Вправа 1, стор.19
Вправа 3в, стор.22
|
Стор.19
|
Relative clauses with WHO, THAT, WHICH
|
Вправа на стор.22
Вправа 3г, стор.23
|
||||||||
Мій стиль. Активний та пасивний стан дієслова.
|
Вправа 4, стор.24
|
Вправа на стор.28
|
Вправа на стор.30
|
Активний та пасивний стан дієслова.
|
Вправа на стор.30
|
|||||||||
Ми – підлітки.
|
Вправа 3, стор.34
|
Вправа на стор.36
|
Вправа 1, стор.32
|
Стор.32
|
Вправа на стор.35
|
|||||||||
Світ підлітків.
|
Вправа 4, стор.37
|
Вправа 1б, стор.40
|
Вправа на стор.39-40
|
Вправа 1в, стор.41
|
Стор.38-39
|
Вправа на стор.42
|
||||||||
Моя родина.
|
Вправа 3б, стор.44
|
Вправа 3а, стор.44
|
Вправа 1,с тор.43
|
Pronouns when, what, where.
|
Вправа 4, стор.45
|
|||||||||
Захоплення підлітків. Минулі часи.
|
Стор.47
Вправа 5, стор.48-49
|
Запитання на стор.50
|
Відповідає темі уроку.
|
Минулі часи.
|
Вправа 6, стор.51
|
|||||||||
Захоплення підлітків.
|
Вправа 2, стор.53
|
Вправа 3а, стор.53
|
Вправа 1, стор.52
|
Вправа 4, стор.56
|
||||||||||
Розвиток навичок читання та письма.
|
Текст на стор.232
|
Картки.
|
Обговорення прочитаного.
|
Вправа на тоср.235
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Природа і погода»
|
||||||||||||||
Ми і навколишнє середовище. Модальні дієслова have to, must, might, may,
could.
|
Вправа 4, стор.63
|
Вправа 1, стор.60
|
Стор.60
|
Стверджувальна та заперечна форми модальних дієслів have to, must, might,
may, could.
|
Вправа на стор.66
Вивчити слова.
|
|||||||||
Природа навколо нас.
|
Вправа 5, стор.67
|
Вправа на стор.67
|
Вправа на стор.68
|
Стор.65
|
Вправа 6, стор.69
|
|||||||||
Наша Земля – наш дім.
|
Вправа 2, стор.71
|
Вправа 3, стор.72
|
Вправа 3,стор.72
|
Стор.69-70
|
Вивчити лексику.
|
|||||||||
Захист навколишнього середовища. Модальні дієслова should, ought to, can,
need, neddn’t.
|
Вправа 4, стор.74
|
Вправа на стор.78
|
Вправа на стор.73
|
Стор.76
|
Стверджувальна та заперечна форми модальних дієслів should, ought to,
can, need, neddn’t.
|
Вправа на стор.77
|
||||||||
Вибір кожного з нас. Дієслова make/let.
|
Вправа 4б, стор.83
|
Вправа 4а, стор.82
|
Вправа 3в, стор.81
|
Дієслова make/let.
|
Вправа 3г, стор.81
|
|||||||||
Наш виклик забрудненню.
|
Вправа 5, стор.84
|
Вправа на стор.85
|
Вправа 5б, стор.88
|
Відповідає темі уроку.
|
Вправа 5а, стор.88
|
|||||||||
Проблеми довкілля.
|
Вправа 3, стор.92
|
Вправа 5а, стор.95
|
Вправа 3б, стор.94
|
Вправа 1, стор.91
|
Стор.91
|
Вправа 5б, стор.95
|
||||||||
Розвиток навичок читання та письма.
|
Текст стор.236
|
Картки.
|
Вправа 3, стор.238
|
Вправа 4, стор.239
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Засоби масової
інформації»
|
||||||||||||||
Засоби масової інформації. Типи запитань.
|
Текст на стор.104
|
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.100-101
|
Стор.100, 103
|
Типи запитань.
|
Вправа на стор.104
|
||||||||
Речі, без яких ми не можемо існувати.
|
Вправа 4, стор.105
|
Вправа на стор.108
|
Вправа на стор.107
|
Вправа 5, стор.109
|
||||||||||
Телебачення.
|
Вправа 1, стор.111
|
Вправа 3, стор.112-114
|
Стор.111
|
Запитання на стор.115
|
||||||||||
Роль телебачення у моєму житті. Майбутні граматичні часи.
|
Вправа 4, стор.115
|
Вправа 4б, стор.117
|
Вправа 4в, стор.117
|
Майбутні граматичні часи.
|
Вправа на стор.118
|
|||||||||
Інтернет. Фрази will, to be going to.
|
Вправа 3, стор.123
|
Вправа 2, стор.122
|
Бесіда за запитаннями.
|
Відповідає темі уроку
|
Фрази will, to be going to.
|
Вправа на стор.124
|
||||||||
Засоби масової інформації у минулому,сучасному та майбутньому.
|
Вправа 6б, стор.131
|
Текст за темою.
|
Вправа на стор.126
|
Вправа 4, стор.124
|
Вправа 5, стор.128-129
|
|||||||||
Яким засобам масової інформації ви надаєте перевагу?
|
Вправа 3, стор.132
|
Вправа 3б, стор.134
|
Вправа 1, стор.132
|
Стор.131
|
Вправа 3в, стор.134-135
|
|||||||||
Бути телебаченню чи ні?
|
Вправа 5, стор.135
|
Вправа 4, стор.135
|
Текст на стор.240
|
|||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||||
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||||
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||||
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||||
Узагальнення та
систематизація знань.
|
||||||||||||||
Підсумковий
урок.
|
||||||||||||||
Календарно-тематичний
план уроків англійської мови
(9 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
Тема «Робота і професія. Молодіжна
культура»
|
||||||||||||||
Професії. Вибір професії.
|
Стор.142-143
Діалог стор.144
|
Вправа 3, стор.140
|
Вправа 1, стор.139
|
Стор.139
|
Вивчити лексику, правила.
|
|||||||||
Дорога в житті.
Герундій.
|
Вправа 4, стор.144-145
|
Вправа 5, стор.149
|
Граматична вправа.
|
Герундій.
Стор.146-147
|
Переклад речень.
|
|||||||||
Різноманітність професій.
|
Стор.157
|
Вправа 1, стор.153
Вправа 3, стор.154
|
Стор.153, 155
|
Вивчити лексику і скласти з нею речення.
|
||||||||||
Сучасне та майбутнє дев’ятикласника.
|
Вправа 4, стор.158
|
Вправа на стор.161
|
Вправа на стор.161
|
Вправа на стор.164-165
|
||||||||||
Вибір професії. Герундій з прийменниками.
|
Текст за темою.
|
Вправа на стор.168
|
Вправа 1, стор.166
|
Герундій з прийменниками.
|
Вправа на стор.169
|
|||||||||
Закінчуючи школу.
|
Вправа 5, стор.171
|
Вправа б, стор.174
|
Вправа 4, стор.170
|
Відповідає темі уроку.
|
Повідомлення «Моя майбутня професія».
|
|||||||||
Молодіжна культура. Зовнішність.
|
Вправа 3.стор.178
|
Вправа 5, стор.181
|
Вправа 4, стор.180
|
Вправа 1, стор.176
|
Вправа 6, стор.181
|
|||||||||
Захоплення молоді.
|
Текст за темою уроку.
|
Складання діалогів.
|
Бесіда за запитаннями.
|
Відповідає темі уроку.
|
Скласти діалог.
|
|||||||||
Молодіжні організації, клуби, табори.
|
Текст за темою уроку.
|
Граматична вправа.
|
Бесіда за запитаннями.
|
Герундій.
|
Переклад речень.
|
|||||||||
Кумири молоді.
|
Текст за темою уроку.
|
Тест.
|
Дати відповіді на запитання.
|
Відповідає темі уроку.
|
Повідомлення «Мій кумир».
|
|||||||||
Стилі молодіжної культури.
|
Текст за темою уроку.
|
Граматичний тест.
|
Бесіда за текстом.
|
Герундій.
|
Читати текст на стор.243-245
|
|||||||||
Розвиток навичок читання та письма.
|
Текст стор.243-245
|
Робота з текстом.
|
Вправа в, стор.246
|
|||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Наука і технічний
прогрес»
|
||||||||||||||
Наука та технологія.
|
Текст за темою уроку.
|
Скласти діалог «Яких видатних людей ти знаєш?»
|
Бесіда за темою.
|
Відповідає темі уроку.
|
Скласти діалог.
|
|||||||||
Винаходи та винахідники.
|
Текст «Генрі Форд»
|
Тест.
|
Бесіда за запитаннями.
|
Скласти 4 синкани.
|
||||||||||
Найважливіші винаходи людства. Складносурядне речення.
|
Текст «Телеграф».
|
Тест за текстом.
|
Запитання до тексту.
|
Складносурядне речення.
|
Вивчити правила.
|
|||||||||
Важливі винаходи.
|
Текст «Телефон»
|
Скласти діалог за текстом.
|
Робота із запитаннями.
|
Відповідає темі уроку.
|
Складносурядне речення.
|
Граматична вправа.
|
||||||||
Видатні представники українського народу.
|
Текст «Українські винахідники»
|
Короткі тези за темою уроку.
|
Бесіда за запитаннями.
|
Складносурядне речення.
|
Скласти 7-10 речень за темою уроку.
|
|||||||||
Леонід Каденюк – перший космонавт незалежної України. Складнопідрядне
речення.
|
Текст за темою уроку.
|
Скласти запитання до тексту.
|
Дати відповіді на запитання.
|
Складнопідрядне речення.
|
Вивчити правила.
|
|||||||||
З історії відомих винаходів людства.
|
Текст за темою уроку.
|
Переклад речень.
|
Робота з текстом.
|
Відповідає темі уроку.
|
Складнопідрядне речення.
|
Граматична вправа.
|
||||||||
Розвиток навичок читання та усного мовлення.
|
Текст «Винаходи людства».
|
Картки.
|
Запитання.
|
Повторити граматику.
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Великобританія»
|
||||||||||||||
Великобританія.
|
Текст за темою уроку.
|
Словникова робота.
|
Робота з текстом та картою.
|
Стор.184
|
Вивчити лексику.
|
|||||||||
Визначні місця Великобританії.
|
Робота з картою.
|
Вправа на стор.188
|
Вправа 1, стор.184
|
Власні назви визначних місць.
|
Стор.186
|
Повідомлення за темою уроку.
|
||||||||
Пам’ятки культури Великобританії.
|
Вправа 4, стор.190
|
Вправа 5, стор.196
|
Тест.
|
Відповідає темі уроку.
|
Стор.194
|
Вправа а, стор.194
|
||||||||
Шотландія.
|
Вправа 4, стор.205
|
Вправа 1, стор.200
Стор.202
|
Стор.200
|
Вивчити лексику.
|
||||||||||
Великі та малі міста Великобританії.
|
Текст за темою уроку, стор.154
|
Вправа б, стор.209
|
Вправа на стор.211
|
Стор.209
|
Вправа на стор.213
|
|||||||||
Англійський монетний двір.
|
Текст за темою уроку, стор.157
|
Вправа а, стор.216
|
Вправа 1, стор.213
|
Стор.215
|
Вправа б, стор.216
|
|||||||||
Історія Уельсу.
|
Вправа 5, стор.220
|
Вправа в, стор.216
|
Вправа 4, стор.217
|
Стор.215
|
Вправа а, стор.221
|
|||||||||
Північна Ірландія.
|
Вправа 3, стор.225
|
Вправа в, стор.227
|
Вправа б. стор.227
|
Стор.223
|
Вправа б, стор.223
|
|||||||||
Звичаї британців. Каміни.
|
Вправа 5, стор.228
|
Текст за темою уроку, стор.166
|
Складання діалогів, стор.229
|
Вправа 6, стор.230
|
||||||||||
Розвиток навичок читання та письма.
|
Текст на стор.247
|
Скласти запитання до тексту.
|
Бесіда.
|
Вправа в, стор.250
|
||||||||||
Повторення лексико-граматичного матеріалу.
|
Тести, вправи.
|
Повторити лексику.
|
Повторити граматику.
|
Переклад речень.
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||||
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||||
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||||
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||||
Узагальнення та
систематизація знань.
|
||||||||||||||
Підсумковий
урок.
|
||||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар