Календарно-тематичний план
уроків англійської мови
уроків англійської мови
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
|||||||
Повторення
|
|||||||||||||
1
|
Знову до школи.
Як я провів літні канікули.
|
Вправа 2,
стор.5
Вправа 2,
стор.8
|
Вправа 4,
стор.7
Вправа 3,
стор.8
|
Вправа 1,
стор.5
Вправа 5,
стор.7
Вправа 1,
стор.8
|
Стор.8, 9.
Happy,
excited, cheerful, interested, glad, calm.
|
Вправа 7,
стор.7
|
|||||||
2
|
Моя школа. Урок
англійської.
|
Вправа 2,
стор.10
Вправа 2,
стор.12
|
Вправа 4,
стор.11
|
Вправа 3,
стор.11
Вправа 1, 3,
стор.12
|
Стор.13
|
Вправа 5,
стор.11
Вправа 6,
стор.13
|
|||||||
3
|
Моя родина.
|
Вправа 2,
стор.16
Вправа 3,
стор.17
|
Вправа 2,
стор.19
|
Вправа 1,
стор.16
Вправа 3,
стор.17
|
Стор.17, 19
|
Вправа 4,
стор.19
|
|||||||
4
|
Родина Тома.
Присвійний займенник.
|
Вправа 2,
стор.20
|
Вправа 4,
стор.21
|
Вправа 1, 3,
стор.20
|
Присвійний
займенник.
|
Вивчити
займенники.
|
|||||||
5
|
На вихідних.
Обов’язки в родині.
|
Вправа 2,
стор.22
Вправа 4,
стор.26
|
Вправа 2,
стор.24
|
Вправа 3, 5,
стор.23
|
Стор.22
To water
flowers, to wash up, to cook meals, to sew buttons.
|
Вправа 5,
стор.26
|
|||||||
6
|
Обов’язки в
родині. Розділові запитання.
|
Вправа 2,
стор.27
|
Вправа 4,
стор.27
|
Вправа 3, стор.27
|
Розділові
запитання.
|
Вправа 5,
стор.27
|
|||||||
7
|
Сімейні
традиції.
|
Вправа 2,
стор.30
Вправа 2,
стор.33
|
Вправа 2,
стор.30
|
Вправа 1,
стор.32
|
Вправа 4,
стор.31
Вправа 5,
стор.32
|
Вправа 3,
стор.33
|
|||||||
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||||
Тема «Харчування».
|
|||||||||||||
8
|
Продукти яким я
надаю перевагу.
|
Вправа 4,
стор.38
|
Вправа 2,
стор.39
|
Вправа 1, 3,
стор.38
|
Стор.38
Sweets,
fruits, bread, butter, etc.
|
Вивчити
лексику, скласти речення.
|
|||||||
9
|
Мій ланч. Let’s smb do smth.
|
Вправа 2,
стор.40
|
Вправа 3, стор.41
|
Вправа 1,
стор.40
|
Let’s smb do smth.
|
Граматична
вправа.
|
|||||||
10
|
На кухні.
|
Вправа 2,
стор.42
|
Вправа 4,
стор.43
|
Стор.42
A
dishwasher, a toaster, a cupboard, etc.
|
Вивчити слова.
|
||||||||
11
|
Кухонне
приладдя. Приготування їжі.
|
Вправа 3,
стор.44
|
Вправа 6, стор.45
|
Вправа 4,
стор.45
|
Стор.44
A grill,
a pot, a grater, a wok, etc.
|
Скласти діалог.
|
|||||||
12
|
Сервірування
столу.
|
Вправа 3,
стор.47
|
Вправа 6,
стор.48
|
Вправа 1,
стор.46
|
Стор.46
A knife,
a fork, a spoon, a plate, a cup, etc.
|
Вправа 4,
стор.48
|
|||||||
13
|
День з дідусем.
Теперішній доконаний час.
|
Вправа 2,
стор.49
Вправа 3,
стор.49
|
Вправа 5,
стор.50
|
Вправа 1,
стор.49
|
Past
Perfect Tense.
|
Вивчити
правила.
|
|||||||
14
|
У магазині.
|
Вправа 4,
стор.52
|
Вправа 1,
стор.51
|
Вправа 2,
стор.51
Вправа 5,
стор.52
|
A/an,
some
|
Вправа 3,
стор.51
|
|||||||
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||||
Тема «Охорона здоров’я».
|
|||||||||||||
15
|
Симптоми
хвороби.
|
Вправа 4,
стор.58
|
Вправа 1, 2,
стор.56
|
Вправа 3,
стор.57
|
Стор.56-57
Fell hot,
feel thirsty, fell fine, etc.
|
Вправа 5,
стор.59
|
|||||||
16
|
Захворювання.
|
Вправа 4,
стор.60
|
Вправа 2,
стор.60
|
Вправа 6,
стор.61
|
Вправа 3,
стор.60
|
Стор.59-60
Earache,
a cough, pain in the elbow, etc.
|
Вивчити
лексику.
|
||||||
17
|
Відвідування
лікаря.
|
Вправа 2,
стор.62
|
Вправа 3, стор.
64
|
Вправа 3, 4,
стор.62
|
Стор.62, 64
A fever,
a sore throat, a bad cold, toothache, headache, stomachache, etc.
|
Вправа 5,
стор.65
|
|||||||
18
|
Охорона
здоров’я.
Modal
verbs must, should, need.
|
Вправа 2,
стор.66
|
Вправа 5,
стор.67
|
Вправа 3,
стор.66
|
Стор.67
To go in
for sport, to smoke, to go to bed late, etc.
|
Modal
verbs must, should, need.
|
Скласти речення
з модальними дієсловами.
|
||||||
19
|
Медикаменти та
інші засоби лікування.
|
Вправа 3, 4,
стор.69
|
Вправа 5,
стор.69
|
Стор.68
Aspirin,
vitamins, eye drops, lotion, etc.
|
Вивчити
лексику.
|
||||||||
20
|
Допомога при
пораненнях.
|
Вправа 2,
стор.70
|
Вправа 4,
стор.71
|
Вправа 3,
стор.71
|
Стор.70
Bleeding,
choking, shock, a broken bone, etc.
|
Modal
verbs must, should, need.
|
Вправа 3, 5,
стор.73
|
||||||
21
|
Віртуальна
реальність. Повторення вивченого матеріалу.
|
Вправа 2, 3,
стор.74
|
Вправа 1,
стор.74
|
Вправа 4,
стор.75
|
Вправа 5,
стор.75
|
||||||||
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||||
Тема «Кіно і театр».
|
|||||||||||||
22
|
Моє дозвілля.
Види кіно.
|
Вправа 3,
стор.81
|
Вправа 3,
стор.83
Вправа 4,
стор.84
|
Вправа 1, 4,
стор.82
|
Action
film, comedy, fantasy, romance, theatre, cinema, opera, ballet.
|
Вправа 6,
стор.84
|
|||||||
23
|
Похід до кіно.
|
Вправа 1,
стор.85
Вправа 3,
стор.88
|
Вправа 2,
стор.86
|
Вправа 4,
стор.88
|
Вправа 3,
стор.86
Вправа 1,
стор.88
|
A hall, a
billboard, a box office, a refreshment stand.
|
Скласти речення
з новою лексикою.
|
||||||
24
|
Відвідування
театру.
|
Вправа 3,
стор.91
|
Вправа 6,
стор.93
|
Вправа 2,
стор.90
Вправа 4,
стор.92
|
The
lights, a curtain, the scenery, a stage, etc.
|
Вивчити
лексику.
|
|||||||
25
|
Засоби театру
та кіно.
|
Вправа 3,
стор.95
|
Вправа 2,
стор.94
|
Вправа 1,
стор.94
|
Вправа 5,
стор.96
|
||||||||
26
|
Перегляд опери.
|
Вправа 2,
стор.97
|
Вправа 1,
стор.97
|
Граматична
вправа.
|
Вправа 3,
стор.97
|
Модальні
дієслова. Розділові запитання.
|
Граматична
вправа.
|
||||||
27
|
Кіностудія ім.
О. Довженка.
|
Вправа 2,
стор.99
|
Вправа 3,
стор.99
|
Вправа 1,
стор.98
|
Article
a/an.
|
Вправа 4,
стор.100
|
|||||||
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||||
28
|
Контроль письма.
|
Читати текст.
|
|||||||||||
29
|
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||
30
|
Контроль аудіювання.
|
Підготувати
усну тему.
|
|||||||||||
31
|
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||
Тема «Спорт».
|
|||||||||||||
32
|
Спорт у нашому
житті.
|
Вправа 2,
стор.104
|
Вправа 1,
стор.106
|
Вправа 5,
стор.105
|
Вправа 3,
стор.105
|
Grammar
tenses.
|
Усне
повідомлення.
|
||||||
33
|
Заняття спортом.
Present
Perfect Continuous.
|
Вправа 2,
стор.106
|
Вправа 5,
стор.108
|
To skip
five minutes, to do karate, to play golf, etc.
|
Present
Perfect Continuous.
|
Вивчити
правила.
|
|||||||
34
|
Спортивні клуби
та секції.
|
Вправа 3,
стор.109
|
Граматична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.108
|
Present
Perfect Continuous.
|
Переклад
речень.
|
|||||||
35
|
Види спорту.
|
Вправа 6,
стор.111
|
Вправа 4,
стор.110
|
Hockey,
tennis, boating, judo, fencing, etc.
|
Скласти речення
з новою лексикою.
|
||||||||
36
|
Спортивні
змагання.
Present
Perfect, Present Perfect Continuous.
|
Вправа 7,
стор.113
|
Вправа 2,
стор.112
|
Вправа 5,
стор.112
|
Вправа 1,
стор.111
|
Present
Perfect, Present Perfect Continuous.
|
Вправа 6,
стор.113
|
||||||
37
|
Спортивні
змагання.
|
Вправа 3,
стор.114
|
Вправа 2,
стор.114
|
Граматична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.114
|
Переклад
речень.
|
|||||||
38
|
Відомі
спортсмени.
|
Вправа 2,
стор.116
|
Вправа 1,
стор.116
|
Вправа 3,
стор.116
Вправа 1,
стор.118
|
Вправа 4, стор.117
|
Відповідає темі
уроку.
|
Типи запитань.
|
Вправа 2,
стор.118
Вправа 4,
стор.118
|
|||||
Тематичне оцінювання
|
|||||||||||||
Велика Британія
|
|||||||||||||
39
40
|
Лондон –
столиця Великобританії.
Основні
відомості про місто Лондон.
|
Вправа 4,
стор.124
Вправа 7, стор.125
|
Вправа 2,
стор.123
|
Вправа 6,
стор.125
|
Вправа 1,
стор.122
Вправа 3,
стор.123
|
Відповідає темі
уроку.
|
Сполучники
so/then
will/ to
be going to
|
Вправа 4б,
стор.124
Вправа 5,
стор.124
|
|||||
41
42
|
Мапа Лондона.
|
Вправа 2,
стор.127
Вправа 5,
стор.129
|
Вправа 4,
стор.128
|
Граматична
вправа
|
Вправа 3,
стор.127
|
So/
Neither do I
|
Вправа 6,
стор.129
Вправа 7,
стор.129
|
||||||
43
44
|
Знайомство з
визначними місцями Лондона.
Палац Святого
Джеймса.
|
Вправа 2,
стор.130
|
Вправа 7,
стор.132
|
Вправа 1,
стор.130
Вправа 4, стор.131
|
Правила
вживання артикля.
|
Повторити
артикль.
Вправа 6,
стор.132
|
|||||||
45
46
|
Музеї
Великобританії.
Театр опери та
балету.
|
Вправа 2,
стор.133
Вправа 4,
стор.135
|
Вправа 3,
стор.134
|
Вправа 1,
стор.133
|
crowded,
shopping, busy, fantastic
|
just, a
lot, a little
|
Розповідь про
музей.
Вправа 5,
стор.136
|
||||||
47
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Велика Британія».
|
Вправа 1,
стор.136
|
Вправа 3,
стор.137
|
Вправа 1,
стор.136
Вправа 2,
стор.136
|
Вправа 5,
стор.138
|
||||||||
Тематичне оцінювання
|
|||||||||||||
Україна
|
|||||||||||||
48
49
|
Київ – столиця
України.
Визначні місця
Києва.
|
Вправа 3,
стор.143
Вправа 4,
стор.143
|
Вправа 6а,
стор.144
|
Вправа 6б,
стор.144
|
cathedral,
church, park, museum, cinema, exhibition, etc.
|
Вивчити
лексику.
Скласти речення
з новою лексикою.
|
|||||||
50
|
Основні
пам’ятки історії та культури Києва.
|
Вправа 3,
стор.146
Вправа 4,
стор.146
|
Вправа 2,
стор.145
|
Вправа 1,
стор.144
|
назви визначних
місць Києва
|
Вправа 5,
стор.147
|
|||||||
51
52
|
Київський
Поділ.
Фонтан Самсона.
|
Вправа 5,
стор.148
|
Вправа 6,
стор.149
|
Вправа 1,
стор.147
Вправа 4,
стор.148
|
Назви визначних
місць
|
Вправа 7,
стор.149
Вправа 9,
стор.150
|
|||||||
53
|
Хрещатик.
|
Вправа 2,
стор.151
|
Вправа 4,
стор.152
|
Вправа 2,
стор.152
|
Вправа 3,
стор.151
|
capital,
pavement, traffic, etc.
|
Вправа 5,
стор.152
|
||||||
54
|
Майдан
Незалежності.
|
Вправа 4,
стор.154
|
Вправа 2,
стор.153
|
Вправа 5,
стор.154
|
Вправа 1,
стор.153
Вправа 3,
стор.154
|
Розділові
запитання.
|
Лексика
стор.155
|
||||||
55
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Україна».
|
Вправа 3,
стор.156
|
Вправа 1,
стор.156
Вправа 2,
стор.156
|
Вправа 5,
стор.157
|
Розділові
запитання.
|
Вправа 6,
стор.158
|
|||||||
Тематичне
оцінювання
|
|||||||||||||
Шкільне життя
|
|||||||||||||
56
57
|
Позакласні
заходи.
|
Вправа 3,
стор.163
|
Вправа 6,
стор.165
|
Вправа 5,
стор.164
|
Вправа 1,
стор.162
Вправа 4, стор.164
|
school
orchestra, piano classes, school choir, school newspaper, etc.
|
Вивчити слова.
Скласти речення
із новою лексикою.
|
||||||
58
|
Заняття дітей у
вільний час.
|
Вправа 3,
стор.166
Вправа 4,
стор.166
|
Вправа 2,
стор.166
|
Вправа 5,
стор.167
|
Вправа 1, стор.166
|
Стор.167
|
Вправа 7,
стор.167
|
||||||
59
60
|
Виконання
проекту.
Проект «Моє
шкільне життя».
|
Вправа 4,
стор.170
Вправа 5,
стор.171
|
Вправа 6,
стор.171
|
Вправа 1,
стор.169
|
Стор.169
|
Спеціальні
запитання.
|
Вправа 1,
стор.172
|
||||||
61
62
|
Мовна школа.
|
Вправа 1, стор.172
Вправа 4,
стор.173
|
Вправа 6,
стор.174
|
Вправа 1,
стор.172
Вправа 5,
стор.173
|
Вправа 7, стор.125
|
||||||||
63
|
Повторення
вивченого матеріалу з теми «Шкільне життя».
|
Вправа 3,
стор.176
|
Вправа 4,
стор.176
|
Вправа 1,
стор.175
|
Підготуватися
до міні-проектів.
|
||||||||
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||||
64
|
Виконання
міні-проекту «Мої плани на літо».
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||
65
|
Контроль письма.
|
Читати текст.
|
|||||||||||
66
|
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||
67
|
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну тему.
|
|||||||||||
68
|
Контроль мовлення.
|
Написати
синкан.
|
|||||||||||
69
|
Узагальнююче
повторення.
|
||||||||||||
70
|
Підсумковий
урок.
|
||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар