Календарно-тематичний
план уроків англійської мови
план уроків англійської мови
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
Повторення. Тема «Я, моя
сім’я, мої друзі»
|
||||||||||||||
Знову до школи. Зустріч з однокласниками. Артикль: означений та
неозначений. Відсутність артикля.
|
Робота з картками.
|
Вправа 2, стор.5
|
Вправа 6, стор.6
Лексична вправа.
|
Вправа 1, стор.6
Вправа 4, стор.6
|
Стор.6
|
Артикль: означений та неозначений. Відсутність артикля.
|
Вправа 5, стор.6
|
|||||||
Різні родини, різні друзі.
|
Вправа 2, стор.10
Вправа 3, стор.11
|
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.10
Вправа 4, стор.11
|
Вправа на картках.
|
||||||||||
Родинне дерево. Ступені порівняння прикметників.
Сімейні традиції.
|
Вправа 2, стор.12
|
Вправа 3, стор.13
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.12
Вправа 4, стор.15
Вправа 6, стор.15
|
Відповідає темі уроку.
|
Стор.14
|
Вправа 5, стор.15
Граматична вправа.
|
||||||||
Моя родина. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Вправа 2, стор.16
|
Вправа 5, стор.18
Вправа 6, стор.18
|
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.16
Складання запитань.
|
Ступені порівняння прикметників.
|
Вправа 7, стор.19
|
||||||||
Зовнішність. Риси характеру.
|
Вправа 2, стор.20
|
Картки
|
Вправа 3, стор.20
Вправа 4, стор.20
|
Стор.20
|
Скласти речення за зразком.
|
|||||||||
Друг за листуванням. Риси характеру.
|
Вправа 2, стор.22
Вправа 3, стор.22
|
Картки.
Вправа 6, стор.24
|
Бесіда за запитаннями.
Вправа 4, стор.22
|
Завдання на картках.
|
||||||||||
Родичі. Сімейні традиції. Теперішній простий та тривалий часи, минулий
простий та майбутній часи.
|
Вправа 2, стор.25
Вправа 4, стор.26
|
Вправа 3, стор.25
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.24
|
Теперішній простий та тривалий часи, минулий простий та майбутній часи.
|
Лексична вправа.
|
|||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Покупки»
|
||||||||||||||
Магазини, їх види та відділення.
|
Вправа 2, стор.30
Картки.
|
Вправа 3, стор.31
Вправа 4, стор.31
|
Вправа 1, стор.30
Запитання.
Вправа 5, 6, стор.32
|
Стор.30
|
Синкан.
|
Вивчити нову лексику і скласти з нею речення.
|
||||||||
Товари в магазинах. Much, many, such, any.
|
Вправа 4, стор.34
|
Вправа 5, стор.34
Вправа 6, стор.34
|
Вправа 3, стор.33
Діалог.
|
Вправа 1, стор.33
|
Much, many, such, any
|
Завдання на картках.
|
||||||||
У магазині.
|
Вправа 2, стор.36
|
Вправа 1, стор.36
|
Вправа 5, стор.38
Діалоги.
|
Вправа 3, стор.37
|
Вивчити лексику на стор.33
Лексична вправа.
|
|||||||||
Похід до магазину.
Розвиток навичок монологічного мовлення. Теперішній тривалий час.
|
Вправа 3, стор.39
|
Вправа 5, стор.40
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.38
Вправа 4, стор.40
|
Теперішній тривалий час.
|
Вправа 6, стор.41
|
|||||||||
Покупки. Модальні дієслова.
|
Вправа 1, стор.42
|
Вправа 3, стор.43
Картки.
Вправа 5, стор.42
|
Вправа 2, стор.43
|
Відповідає темі уроку.
|
Модальні дієслова.
|
Перекласти речення із модальними дієсловами.
|
||||||||
Грошові знаки різних країн. Спеціальні запитання.
|
Вправа 1, стор.45
|
Вправа 5, стор.47
Картки.
|
Вправа 3, стор.46
Вправа 4, стор.46
|
Спеціальні запитання.
|
Вправа 2, стор.51
|
|||||||||
Магазини Лондона. Простий минулий час.
|
Вправа 2, стор.49
|
Вправа 5, стор.49
Граматична вправа.
|
Вправа 4, стор.49
|
Вправа 1, стор.48
|
Простий минулий час.
|
Вправа 3, стор.51
Завдання на картках.
|
||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Харчування» |
||||||||||||||
Продукти харчування. Корисна їжа.
|
Вправа 6 – 9, стор.57-59
|
Вправа 1, стор.56
|
Вправа 2, стор.56
Лексична вправа.
|
Вправа 3, стор.56
|
Стор.56
|
Вивчити нову лексику.
Лексична вправа.
|
||||||||
З чого складається твій сніданок.
Сніданок англійського школяра. Прислівник, ступені порівняння
прикметників.
|
Вправа 3, стор.61
Вправа 4, стор.61
|
Текст за темою уроку.
|
Вправа 5, стор.62
Картки.
|
Вправа 1, стор.60
Вправа 2, стор.60
|
Відповідає темі уроку.
|
Прислівник, ступені порівняння прикметників.
|
Вивчити граматику.
Лексична вправа.
|
|||||||
Мої улюблені страви. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Вправа 3, стор.64
Вправа 4, стор.64
Вправа 5, стор.64
|
Граматичні вправи.
|
Вправа 2, стор.63
|
Вправа 1, стор.63
|
Лексична вправа.
|
|||||||||
На ланчі з дідусем.
|
Вправа 3, стор.67
Вправа 4, стор.67
|
Вправа 1, стор.66
|
Вправа 5, стор.68
Вправа 8, стор.69
Картки.
|
Відповідає темі уроку.
|
Вправа 7, стор.78
|
|||||||||
Традиції харчування в Україні.
|
Вправа 3, стор.70
Картки.
|
Вправа 5, стор.70
Лексична вправа.
|
Вправа 1, стор.69
|
Вправа 7, стор.68
|
||||||||||
Десерти.
|
Вправа 2, стор.72
|
Текст за темою уроку.
Вправа 3, стор.73
|
Вправа 1, стор.72
Картки.
|
Бесіда за запитаннями.
|
Вправа 4, стор.74
|
|||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Спорт»
|
||||||||||||||
Види спорту. Прислівники способу дії slowly, well, etc.
|
Вправа 3, стор.79
|
Вправа 6, стор.80
Картки.
|
Вправа 1, стор.78
Вправа 2, стор.78
Вправа 5, стор.80
|
Стор.78
|
Прислівники способу дії slowly, well, etc.
|
Вивчити лексику і скласти з нею речення.
|
||||||||
Спорт у нашому житті.
|
Вправа 3, стор.82
Вправа 5, стор.82
|
Вправа 2, стор.81
|
Картки.
|
Вправа 1, стор.80
|
Вправа 7, стор.83
|
Вправа 6, стор.83
|
||||||||
Літні та зимові види спорту.
Я – спортсмен.
|
Вправа 3, стор.85
Вправа 7, стор.86
|
Вправа 4, стор.85
Картки.
|
Вправа 1, стор.84
Вправа 2, стор.84
|
Відповідає темі уроку.
|
Вправа 4, стор.85
|
|||||||||
Характеристика видів спорту. Теперішній тривалий час.
|
Вправа 3, стор.87
|
Текст за темою уроку.
|
Картки.
|
Вправа 1, стор.87
Вправа 5, стор.88
|
Теперішній тривалий час.
|
Вправа 6, стор.88
|
||||||||
Чи легко стати відомим спортсменом. Модальні дієслова can, could, must,
have to,
had.
|
Вправа 2, стор.89
Вправа 3. Стор.90
|
Картки.
Вправа 5, стор.91
|
Вправа 1, стор.89
Картки.
|
Модальні дієслова can, could, must, have to, had.
|
Вправа 4. Стор.90
|
|||||||||
Розваги школярів.
|
Вправа 2, стор.91
Картки.
|
Вправа 3, стор.92
Граматичні та лексичні вправи.
|
Вправа 1, стор.91
|
Відповідає темі уроку.
|
Вправа 6, стор.93
|
|||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||||
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||||
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||||
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||||
Узагальнення та
систематизація знань.
|
||||||||||||||
Підсумковий
урок.
|
||||||||||||||
Календарно-тематичний
план уроків англійської мови
(6 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
Тема «Подорож»
|
||||||||||||||
Транспорт. Часи групи Indefinite.
|
Вправа 3, стор.97
Картки.
|
Переклад речень.
|
Вправа 4,стор.96
|
Вправа 1, стор.96
|
Часи групи Indefinite.
|
Скласти речення із новою лексикою.
|
||||||||
Переваги та недоліки подорожування.
|
Вправа 2, стор.98
|
Вправа 4, стор.99
|
Картки.
|
Вправа 1, стор.98
|
Вправа 2, стор.98
|
|||||||||
Подорож різними видами транспорту.
|
Картки.
Вправа 2, стор.101
|
Граматичні вправи.
|
Вправа 1, стор.100
|
Стор.100
|
Вправа 4, стор.101
|
|||||||||
Підготовка до подорожі.
|
Вправа 3, стор.103
Вправа 4, стор.103
|
Вправа 6, стор.104
|
Вправа 1, стор.102
Вправа 2, стор.102
|
Стор.102
|
Модальне дієслово should
|
Вправа 5, стор.104
|
||||||||
Документи, квитки, проїзні тарифи.
Теперішній доконаний час.
|
Вправа 2, стор.105
Вправа 3, стор.106
|
Вправа 1, стор.105
|
Вправа 7, стор.108
|
Вправа 4, стор.107
|
Стор.105
|
Теперішній доконаний час.
|
Вправа 6, стор.108
|
|||||||
Якому виду подорожування ви надаєте перевагу.
|
Вправа 2, стор.103
|
Граматична вправа.
|
Вправа 1, стор.109
Вправа 3, стор.109
|
Теперішній доконаний час.
|
Вправа 5, стор.111
|
|||||||||
Транспорт Лондона.
|
Вправа 2, стор.113
|
Вправа 4, стор.114
|
Вправа 3, стор.114
|
Стор.112
|
Вправа 6, стор.114
|
|||||||||
Розвиток навичок читання та письма. Прийменники приналежності of, with,
without.
|
Текст для читання.
|
Картки.
|
Вправа 1,2,4, стор.115
|
Прийменники приналежності of, with, without.
|
Вправа 5, стор.116
|
|||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Великобританія.
Лондон»
|
||||||||||||||
Великобританія. Загальні відомості.
Лондон – столиця Сполученого Королівства.
|
Вправа 2, стор.121
|
Текст за темою уроку.
|
Вправа 5, стор.121
|
Вправа 3, стор.121
Бесіда за запитаннями.
|
Стор.120
|
Вправа 7, стор.122
Переказувати текст.
|
||||||||
Карта Лондона.
Місця, які варто відвідати в Англії.
|
Вправа 4, стор.124
|
Розповідь учителя.
|
Вправа 7, стор.125
|
Вправа 1, 2, стор.123
Бесіда за запитаннями.
|
Стор.123
|
Скласти свій тур (вправа 7, стор.125)
Завдання на картках.
|
||||||||
Лондонський Тауер.
Визначні місця Лондона.
Comparisons with as…as/not
As…as
|
Вправа 2, стор.128
|
Вправа 3, стор.128
Вправа 6, стор.129
|
Вправа 4, стор.129
|
Comparisons with as…as/not
As…as
|
Скласти речення з новою граматичною конструкцією.
Скласти речення про визначні місця Лондона.
|
|||||||||
Розвиток навичок діалогічного мовлення та письма.
|
Вправа 3, стор.131
|
Вправа 6, стор.132
Діалог.
|
Вправа 4, стор.132
|
Стор.130
|
Скласти діалог.
|
|||||||||
Парки Англії.
|
Вправа 2, стор.134
|
Вправа 1, стор.133
|
Вправа 5, стор.135
|
Вправа 3, стор.134
|
Переказувати текст на стор.134
|
|||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Україна. Київ»
|
||||||||||||||
Київ – столиця України.
Абсолютні займенники mine, yours, his, hers, its, ours, theirs.
|
Вправа 2, стор.138
|
Вправа 6, стор.140
|
Вправа 1, стор.138
Вправа 3, стор.138
|
Стор.138
|
Абсолютні займенники mine, yours, his, hers, its, ours, theirs.
|
Вправа 5, стор.140
|
||||||||
Визначні місця Києва.
Подорож столицею.
|
Вправа 3, стор.141
|
Вправа 1, стор.140
|
Вправа 4, стор.142
|
Вправа 5, стор.142
|
Стор.140
|
Абсолютні займенники mine, yours, his, hers, its, ours, theirs.
|
Вивчити лексику.
Скласти речення за зразком вправи 5. Стор.142
|
|||||||
Маріїнський палац. Києво-Печерська Лавра.
|
Вправа 1, стор.143
Вправа 3, стор.143
|
Вправа 5, стор.145
|
Вправа 1, стор.143
|
Відповідає темі уроку.
|
Завдання на картках.
|
|||||||||
Розвиток навичок діалогічного мовлення та письма.
|
Вправа 2, стор.146
|
Вправа 1, стор.145
|
Вправа 5, стор.148
|
Вправа 3, стор.146
|
Стор.148
|
Вправа 5, стор.148
|
||||||||
Транспортна система столиці. Іменник: власні та загальні назви.
|
Вправа 3, стор.150
|
Вправа 1, стор.149
|
Вправа 2, стор.149
|
Стор.149
|
Іменник: власні та загальні назви.
|
Вправа на стор.151
Вивчити лексику.
|
||||||||
Екскурсія містом.
|
Вправа 2, стор.152
Вправа 3, стор.152
|
Вправа 4, стор.153
|
Іменник: власні та загальні назви.
|
Граматична вправа.
|
||||||||||
Моя подорож до Києва.
|
Вправа 6, стор.157
|
Вправа 2, стор.155
|
Вправа 3, 4, 5, стор.155
|
Лексична вправа.
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Шкільне життя»
|
||||||||||||||
Шкільні предмети. Сполучники but, because.
|
Вправа 2, стор.161
Вправа 3, стор.161
|
Вправа 5, стор.162
|
Вправа 4, стор.161
|
Стор.160
|
Сполучники but, because.
|
Вправа 6, стор.162
|
||||||||
Розклад занять.
|
Вправа 2, стор.164
|
Вправа 5, стор.166
|
Вправа 1, стор.163
Вправа 3, стор.165
|
Вправа 4, стор.165
|
||||||||||
Що ти знаєш про Землю?
|
Вправа 4, стор.169
|
Вправа 2, стор.168
|
Вправа 3, стор.169
Вправа 5, стор.170
|
Стор.167
|
Вивчити лексику і скласти з нею речення.
|
|||||||||
На уроці географії.
Числівники кількісні до 1000.
|
Вправа 3, стор.172
|
Вправа 1, стор.171
|
Вправа 2, стор.171
|
Вправа 4, стор.172
|
Числівники кількісні до 1000
|
Вправа 5, стор.173
|
||||||||
Заняття спортом.
Улюблені предмети.
|
Вправа 2, стор.175
|
Вправа 3, стор.175
Вправа 6, стор.177
|
Вправа 5, стор.177
|
Стор.174
|
Вправа 4, стор.176
Вивчити лексику.
|
|||||||||
Види вправа.
Урок англійської мови.
|
Вправа 3, стор.179
|
Вправа 4, стор.179
|
Стор.178
|
Вправа 1, стор.178
Лексична вправа.
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Контроль письма.
|
Текст на
стор.173
|
|||||||||||||
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||||
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||||
Контроль мовлення.
|
Повторити вірші
|
|||||||||||||
Узагальнення та
систематизація знань.
|
||||||||||||||
Підсумковий
урок.
|
||||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар