Календарно-тематичний
план
уроків англійської мови
(11 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Тема «Шкільне життя»
|
||||||||||||||
|
|
Знову до школи.
|
Вправа 4,
стор.5
|
Вправа 1,
стор.4
|
Вправа 4,
стор.6
Картки.
|
Вправа 2,
стор.4
Вправа 3,
стор.5
|
Стор.4-5
|
|
|
Вправа 5,
стор.6-7
|
||||
|
|
Останній рік у
школі. Теперішні часи.
|
|
|
Граматична
вправа.
Вправа 2,
стор.9
Картки.
|
Вправа 1,
стор.9
|
Вправа 6,
стор.8
|
|
Теперішні часи.
|
Вправа 1,
стор.13
Вправа 2,
стор.13
|
||||
|
|
Вивчення
англійської мови. Минулі часи.
Міжнародні
освітні програми.
|
Вправа 3,
стор.10
Картки.
|
Текст за темою
уроку.
|
Вправа 5,
стор.11
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
Вправа 4,
стор.10
|
|
|
Минулі часи.
|
Вправа 3,
стор.14
|
||||
|
|
Англійська мова
– мова міжнародного спілкування. Майбутні часи.
|
Вправа 4,
стор.18
Текст для
читання.
|
Вправа 6,
стор.12
|
Вправа 7,
стор.12
|
Вправа 6,
стор.19
Діалог.
|
Вправа 2,
стор.16
|
|
Майбутні часи.
|
Вправа 3, стор.17
|
||||
|
|
Чому я вивчаю
англійську мову.
|
Вправа 2,
стор.20
Робота з
текстом.
|
|
Вправа 3,
стор.23
|
Вправа 1,
стор.20
|
|
|
|
Граматична
вправа.
|
||||
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст за темою
уроку.
|
Тест за
текстом.
Картки з
граматики.
|
Складання таблички.
|
|
|
|
Скласти
таблицю.
|
||||
|
|
Досвід навчання
за кордоном. Умовні речення першого типу.
|
Вправа 5,
стор.23-24
Робота з
текстом.
|
|
Вправа 2, 3,
стор.26
Граматична
вправа.
|
Вправа 6,
стор.25
|
Стор.26
|
|
Умовні речення
першого типу.
|
Вправа 1,
стор.26
Вправа 2,
стор.26
|
||||
|
|
Підготовка до
іспитів.
|
Вправа 2,
стор.29
|
Текст за темою
уроку.
|
Вправа 3, 4, 5,
стор.28
Лексична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.29
|
|
|
|
Вправа 3,
стор.30
|
||||
|
|
Гендерний
фактор у навчанні. Вживання артикля.
|
Вправа 2,
стор.34
|
Текст за темою
уроку.
|
Вправа 2,
стор.34
|
Вправа 2,
стор.31
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Вживання
артикля.
|
Вправа 3,
стор.34
|
||||
|
|
Види професій.
|
Вправа 4,
стор.35
|
Поради.
|
Переклад
речень.
|
Вправа 5,
стор.37
|
|
|
|
Оформити
постер.
|
||||
|
|
Плани на
майбутнє.
|
Вправа 1,
стор.41
|
Вправа 4,
стор.42-43
|
Вправа 2,
стор.41
|
Вправа 6,
стор.38
Діалог.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Усне
повідомлення «Мої плани на майбутнє».
|
||||
|
|
Вибір професії.
|
Текст за темою
уроку.
|
Текст на
аудіювання.
|
Картки.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Ессе «Моя
майбутня професія».
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та усного мовлення.
|
Текст для
читання.
|
|
Тест. Картки.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Граматична
вправа.
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Моє місце у світі»
|
||||||||||||||
|
|
Я, моя родина.
Модальні дієслова.
Взаємостосунки
у родині. Умовні речення другого типу.
|
Текст для
читання.
|
Діалог.
|
Тест.
Вправа 4,
стор.47
|
Вправа 1,
стор.44
Вправа 6,
стор.46
|
Стор.45
|
|
Модальні
дієслова.
Умовні речення
другого типу.
|
Вправа 5,
стор.47
Вивчити
лексику.
|
||||
|
|
Здоровий спосіб
життя в родині.
|
Вправа 9,
стор.49
Робота з
текстом.
|
Вправа 8,
стор.48
|
|
Вправа 1,
стор.51
Вправа 2,
стор.51
|
Стор.51
|
|
|
Вправа 3,
стор.52
|
||||
|
|
Робота в
команді. Модальні дієслова.
|
Вправа 4,
стор.55
|
Текст за темою
уроку.
|
Вправа 1,
стор.53
Вправа 2,
стор.54
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Вправа 3,
стор.54
|
||||
|
|
Навчання за
кордоном. Теперішній доконано-тривалий час.
|
Текст за темою
уроку.
|
Аудіо запис.
|
Вправа 3,
стор.57
Граматична
вправа.
|
|
Стор.57
|
|
Теперішній
доконано-тривалий час.
|
Вивчити лексику
і скласти з нею речення.
|
||||
|
|
Навчання в
Україні.
Гендерні
стосунки. Норми поведінки та спілкування.
|
Текст за темою
уроку.
|
|
Переклад
речень.
|
Вправа 1 – 4,
стор.58
|
Стор.59
|
|
|
Вправа 1,
стор.60
Вправа 2.
Стор.60
|
||||
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст для
аудіювання.
|
Картки для
письма.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Лексична
вправа.
|
||||
|
|
Почати свій
бізнес. Умовні речення другого типу.
|
Вправа 3,
стор.60
Вправа 4,
стор.61
|
Діалог.
|
Тест.
Вправа 4б,
стор.63
|
Вправа 5,
стор.63
Вправа 6,
стор.63
|
Стор. 60-63
|
|
Умовні речення другого
типу.
|
Вправа 7,
стор.64
|
||||
|
|
Академічна
відпустка – за чи проти.
|
Вправа 3,
стор.67
Діалог.
|
|
Переклад
речень.
|
Вправа 1, 2,
стор.66
Вправа 8,
стор.64
|
Стор.65
|
|
|
Вправа 4,
стор.68
|
||||
|
|
Листування.
Стилі листів. Резюме.
|
Вправа 5,
стор.69
Робота з текстом.
|
Вправа 2,
стор.71
|
Вправа 1,
стор.71
Картки.
|
Вправа 7,
стор.70
|
|
|
|
Написати
ділового листа.
|
||||
|
|
Права дитини.
Захист прав
дитини. Вживання артиклів.
|
Вправа 4,
стор.72
|
Вправа 3,
стор.72
|
Граматичні
вправи.
|
|
|
|
Вправа 4.
Стор.68
|
Написати резюме
за зразком вправи 7, стор.70
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та діалогічного мовлення.
|
Робота з
текстом.
|
|
Тест.
Картки.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Граматична
вправа.
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Дозвілля»
|
||||||||||||||
|
|
Мій вільний
час.
|
|
Текст за темою
уроку.
|
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Вживання
артикля.
|
Усне
повідомлення «Мій вільний час» (презентація).
|
||||
|
|
Особисті
пріоритети.
|
Вправа 3,
стор.77
|
Вправа 1,
стор.74
|
Скласти діалог.
|
Вправа 2,
стор.75
|
Стор.77
|
|
|
Діалог «Шкільне
життя».
|
||||
|
|
Види розваг.
|
Вправа 1,
стор.79
|
|
Вправа 2,
стор.79
|
Вправа 6,
стор.78
|
Стор.78
|
|
|
Вправа 2,
стор.79
|
||||
|
|
Проблеми
молоді.
Умовні речення
третього типу.
|
Вправа 3,
стор.83
|
Текст за темою
уроку.
|
Картки.
Вправа 2,
стор.81
Вправа 3, стор.81
Вправа 2,
стор.83
|
|
|
|
Умовні речення
третього типу.
|
Вправа 4,
стор.81
|
||||
|
|
Новий підхід до
стосунків із підлітками.
|
Вправа 7,
стор.82
|
|
Вправа 6,
стор.83
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
таблицею.
Вправа 5,
стор.82
|
|
|
|
Граматична
вправа.
|
||||
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст для
аудіювання.
|
Тест.
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
текстом.
|
|
|
Умовні речення
третього типу.
|
Скласти 7
речень у третьому умовному способі.
|
||||
|
|
Дозвілля
підлітків. Участь у ТВ-шоу.
|
Вправа 7,
стор.85
Діалог.
|
Вправа 4,
стор.84
|
Скласти діалог.
|
Вправа 5,
стор.84
|
Вправа 6,
стор.84
|
|
|
Усне
повідомлення «Я – телезірка».
|
||||
|
|
Типові види
відпочинку підлітків. Граматика – фразові дієслова.
|
Вправа 3,
стор.86
|
Вправа 5, 6,
стор.88
Текст.
|
Вправа 2,
стор.90
Граматична вправа.
|
Вправа 2,
стор.86
|
Стор.86
|
|
Граматика –
фразові дієслова.
|
Вправа 1,
стор.89
Вправа 3,
стор.90
|
||||
|
|
Улюблені
розваги молоді в Україні.
|
Вправа 4,
стор.91
Робота з
текстом.
|
|
Лексична
вправа.
|
Вправа 7, 8,
10, стор.92
|
|
|
|
Написати лист.
|
||||
|
|
Запорука взаємопорозуміння.
Непряма мова.
|
Вправа 1,
стор.95
Вправа 2,
стор.96
|
|
Вправа 1,
стор.99
Граматична
вправа.
|
Вправа 3,
стор.97
Вправа 4,
стор.97
|
Стор.94
|
|
Непряма мова.
|
Вправа 2,
стор.99
|
||||
|
|
Улюблені
розваги молоді в англомовному світі.
|
Вправа 4,
стор.100
Діалог.
|
Вправа 3,
стор.100
|
Граматична
вправа.
|
|
|
|
|
Граматична
вправа.
|
||||
|
|
Як я планую
своє дозвілля.
|
Діалог.
|
|
Граматична
вправа.
Синкан.
|
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Пряма та
непряма мова.
|
Скласти діалог.
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та діалогічного мовлення.
|
Текст для
читання.
|
|
Картки.
|
Запитання.
|
|
|
|
Дібрати 5
прислів’їв.
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
|
|
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||
|
|
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||
|
|
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||
|
|
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||
|
|
Узагальнення та
систематизація знань.
|
|
|||||||||||
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
|||||||||||
Календарно-тематичний
план уроків англійської мови
(11 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Тема «Наука і технічний
прогрес»
|
||||||||||||||
|
|
Людина й довкілля.
|
Текст за темою уроку.
|
|
Картки.
|
Вправа 2, стор.133
|
Стор.135
|
|
|
Вправа 4, стор.137
|
||||
|
|
Вплив діяльності людини на розвиток науки. Активний стан дієслова.
|
Робота з текстом.
Вправа 6, стор.137
|
|
Табличка.
Вправа 1, стор.139
|
Бесіда за запитаннями.
Вправа 7, стор.138
|
|
|
Активний стан дієслова.
|
Граматична вправа.
|
||||
|
|
Наукові відкриття і досягнення. Пасивний стан дієслова.
|
|
Текст за темою уроку.
|
Тест.
Вправа 1, стор.142
|
Вправа 4, стор.141
|
Відповідає темі уроку.
|
|
Пасивний стан дієслова.
|
Вправа 2, 3, стор.142
|
||||
|
|
Техногенні катастрофи. Інфінітив.
|
|
Вправа 3, стор.144
|
Картки.
|
Вправа 5, стор.142
Вправа 1, стор.144
|
Стор.144
|
|
Інфінітив.
|
Вправа 2, стор.144
|
||||
|
|
Відомі винахідники.
|
Вправа 5, стор.145
Вправа 2, стор.146
Робота з текстом.
|
|
Вправа 3, стор.148
Картки.
|
Вправа 1, стор.146
|
Стор.146
|
|
Інфінітив.
|
Вправа 4, стор.149
|
||||
|
|
Розвиток навичок аудіювання та письма. Узгодження часів.
|
Вправа 3 – 4, стор.152
|
Текст з аудіювання (РЗ стор.51)
|
Граматична вправа.
|
Запитання за текстом.
|
|
|
Узгодження часів.
|
Вправа 5, стор.153
|
||||
|
|
Відомі винаходи людства.
|
Вправа 6, стор.154
|
Текст за темою уроку.
|
Граматична вправа.
|
Вправа 1, 2, 3, стор.155
|
|
|
Узгодження часів.
|
Оформити постер.
|
||||
|
|
Молодь захищає довкілля.
|
Вправа 5, стор.157
|
Інтерв’ю.
|
|
Вправа 4, стор.156
|
Стор.155-156
|
|
|
Вправа 5, стор.157
|
||||
|
|
Генномодифіковані організми.
|
Вправа 6, стор.157
|
|
Вправа 1а, стор.161
|
Вправа 7, стор.158
|
Стор.157
|
|
|
Вправа 8, стор.160
|
||||
|
|
Видатні науковці України.
|
|
Текст за темою уроку.
|
Вправа 1б, стор.161
|
Переказ фрагментів тексту.
|
|
|
|
Знайти інформацію про відомих науковців країн англомовного світу.
|
||||
|
|
Видатні науковці країн англомовного світу.
|
|
Повідомлення учнів.
|
Граматична вправа.
|
Бесіда за запитаннями.
|
|
|
Пасивний стан дієслова.
|
Граматична вправа.
|
||||
|
|
Наукові премії.
|
Вправа 4, стор.163
|
Вправа 3, стор.162
|
Вправа 2, стор.161
|
Бесіда за темою.
|
Стор.161
|
|
|
Повторити лексику.
|
||||
|
|
Розвиток навичок читання та усного мовлення. Аналіз тексту.
|
Текст з читання.
|
|
Картки.
Граматичні вправи.
|
Бесіда за запитаннями.
|
|
|
Пасивний стан дієслова. Узгодження часів.
|
Перекласти речення.
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Мистецтво»
|
||||||||||||||
|
|
Культура і види мистецтва.
|
Вправа 4, стор.165
|
Вправа 4, стор.165
|
Вправа 1, стор.165
Вправа 6, стор.167
|
Вправа 2, 3, стор.165
|
Стор. 165, 168
|
|
|
Вправа 5, стор.168
|
||||
|
|
Опис творів живопису.
|
Вправа 8, стор.169
|
|
Вправа 9, стор.170
|
Вправа 6. 7, стор.169
|
|
|
|
Вправа 10, стор.170
|
||||
|
|
Мистецтво в житті людини. Молодь і мистецтво.
|
Вправа 2, стор.171
|
Текст за темою уроку.
|
Вправа 1, стор.171
Вправа 3, стор.172
|
Робота з текстом.
|
Стор.171, 172
|
|
|
Вправа 4, стор.172
|
||||
|
|
Видатні англійські митці. Дієприкметник.
|
Вправа 2, стор.173
|
Текст за темою уроку.
|
Вправа 5, стор.172
Вправа 4, стор.174
|
Вправа 3, стор.174
Обговорення.
|
|
|
Дієприкметник.
|
Вивчити правила.
|
||||
|
|
Улюблений фільм. Кіномистецтво.
|
Вправа 1, стор.176
|
Вправа 2, 3, стор. 176
|
Вправа 5, стор.175
Вправа 6, стор.175
|
Вправа 1, стор.176
|
Стор.173, 178
|
|
Дієприкметник.
|
Вправа 4, стор.177
|
||||
|
|
Після вистави. Театральні програми та афіші.
|
Вправа 2, стор.180
|
Вправа 6, стор.179
|
Вправа 7, стор.175
|
Вправа 5, стор.1678
Вправа 7, стор.179
|
Стор.181
|
|
Дієприкметник.
|
Вправа 1, стор.180
|
||||
|
|
Розвиток навичок письма. Складносурядне та складнопідрядне речення.
|
Вправа 3, стор.182
|
|
Вправа 3. Стор.181
|
Вправа 3, стор.182
|
Стор.181
|
|
Складносурядне та складнопідрядне речення.
|
Вивчити граматику.
|
||||
|
|
Видатні українські митці.
Жанри мистецтва.
|
Вправа 1, стор.186
|
Текст за темою уроку.
|
Скласти діалог.
|
Вправа 1, стор.184
Вправа 5. Стор.185
|
Стор.184
|
|
|
Повідомлення «Видатний український митець».
Вивчити лексику на стор.184
|
||||
|
|
Музеї та виставки.
|
Вправа 2, стор.186
Вправа 4, стор.188
|
|
Вправа 4, стор.189
|
Вправа 3, стор.187
|
|
|
|
Вправа 6, стор.189
|
||||
|
|
Роль мистецтва в сучасному суспільстві. Спеціальні запитання.
|
Вправа 9, стор.191
|
Вправа 1, стор.193
|
Вправа 2, стор.193
Вправа 3, стор.194
|
Робота з текстом.
|
Відповідає темі уроку.
|
|
Спеціальні запитання.
|
Граматична вправа.
|
||||
|
|
Рецензія на улюблений фільм, картину.
|
Вправа 5, стор.195
|
|
Вправа 1, стор.196
|
Робота з рецензією.
|
Стор.195
|
|
|
Написати рецензію.
|
||||
|
|
Кіно нагороди.
|
Вправа 4, стор.197
|
Вправа 3, стор.197
|
Вправа 2, стор.196
|
Кіно премія «Оскар»
|
Стор.196
|
|
Стор.196
|
Лексична вправа.
|
||||
|
|
Розвиток навичок читання та письма.
|
Текст з читання.
|
|
Тест. Лексична вправа.
|
Складання запитань.
|
|
|
|
Повторити граматику.
|
||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Сучасний
англомовний світ»
|
||||||||||||||
|
|
Молодь та суспільство. Часи групи Simple.
|
Вправа 2, стор.199
|
Вправа 2, стор.199
|
Вправа 2б, стор.201
|
Вправа 1, стор.199
|
Стор.199, 201
|
|
Часи групи Simple.
|
Вправа 2, стор.201
|
||||
|
|
Проблема СНІДу в Україні та США. Часи групи Continuous.
|
Вправа 5, стор.203
Вправа 4, стор.203
|
|
Вправа 1, стор.206
|
Вправа 6, стор.204
|
Стор.202
|
|
Часи групи Continuous.
|
Вивчити лексику стор.202
|
||||
|
|
Історія, географія та культура Канади. Безособові форми дієслова.
|
Вправа 2, стор.208
|
|
Вправа 2, 3, стор.207
|
Вправа 4, стор.207
|
Стор.206
|
|
Безособові форми дієслова.
|
Вправа 3, 4, стор.209
|
||||
|
|
Життя молоді в США та Англії. Часи групи Perfect.
|
Вправа 2а, стор.210
|
Вправа 3, стор.211
|
Вправа 5, стор.209
|
Вправа 1, стор.210
|
Вправа 2б, стор.211
|
|
Часи групи Perfect.
|
Вправа 2б, стор.211
|
||||
|
|
Видатні історичні події Канади.
|
Вправа 4а, стор.212
|
Вправа 6, стор.214
|
Вправа 4б, стор.212
|
Вправа 5, стор.212
Вправа 4в, стор.213
|
Стор.212
|
|
Безособові форми дієслова.
|
Вивчити лексику стор.212
|
||||
|
|
Австралія в деталях. Герундій.
|
Вправа 4, стор.217
|
|
Вправа 1, стор.215
|
Вправа 2. Стор.215
Вправа 3, стор.217
|
Стор.215
|
|
Герундій.
|
Вправа 4, стор.217 (переказ).
|
||||
|
|
Розвиток навичок монологічного мовлення та читання. Освіта в Австралії.
Словотворення.
|
Вправа 1. Стор.219
|
Вправа 2. Стор.220
|
Вправа 2, стор.220
|
Вправа 3, стор.220
|
Стор.221
|
|
Словотворення.
|
Вправа 4, стор.221
|
||||
|
|
Молодіжні організації країн англомовного світу. Прислівники until, when.
|
Вправа 6, стор.224
|
|
Граматична вправа.
|
Вправа 6, 7, стор.224
|
Стор.225
|
|
Прислівники until, when.
|
Вправа 5, стор.223
|
||||
|
|
Видатні історичні події Австралії.
|
Вправа 9, стор.226
|
Вправа 3, стор.229
|
|
Вправа 1, 2, стор.228, 229
|
Стор.226-227
|
|
Пасивний стан.
|
Переклад речень.
|
||||
|
|
Участь молоді в соціальних проектах. Есе. Проблеми та їх розв’язання.
|
Вправа 2, стор.232
|
Вправа 3, стор.232
|
Вправа 4, стор.232
|
Вправа 4, стор.231
|
Стор.231, 232
|
|
Прислівники until, when.
|
Вправа 1, стор.228
Вправа 5, стор.231
|
||||
|
|
Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення. Аналіз тексту.
|
Текст з читання.
|
|
Граматична вправа.
|
Бесіда за запитаннями.
|
|
|
Герундій. Інфінітив. Спеціальні запитання.
|
Вправа 4, стор.233
|
||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
|
|
Україна – незалежна держава.
|
Вправа 2, стор.237
|
|
Вправа 3, стор.239
|
Вправа 4, стор.240
|
Стор.237, 239
|
|
|
Вивчити лексику.
|
||||
|
|
Загальні відомості про США.
Політична система в Британії та США.
|
Вправа 8, стор.242
|
Текст за темою уроку.
|
Вправа 9, стор.242
Вправа 1, стор.243
|
Вправа 6, 7, стор.241
|
|
|
Повторити запитання для інтерв’ю.
|
Скласти запитання до інтерв’ю.
Повідомлення «Політична система Британії».
|
||||
|
|
Вашингтон. Визначні місця США.
|
Вправа 2, стор.244
|
|
Вправа 2, стор.244
Вправа 2, стор.246
|
Вправа 4, стор.245
|
Вправа 3, 4, стор.245
|
|
Безособові форми дієслова.
|
Вправа 3, стор.247
|
||||
|
|
Міжнародні організації: ЄС.
|
|
Вправа 2, 3, стор.248
|
Вправа 4, стор.247
|
Вправа 1, стор.248
|
Стор.248
|
|
Безособові форми дієслова.
|
Вивчити лексику стор.248
|
||||
|
|
Розвиток навичок аудіювання. Типи запитань.
|
Вправа 2, стор.251
|
Вправа 5, стор.250
|
|
Вправа 1, стор.251
|
Стор.251
|
|
Типи запитань.
|
Скласти 7 речень.
|
||||
|
|
Традиції американців.
|
Вправа 3, стор.252
Вправа 4, стор.254
|
|
Граматична вправа.
|
Вправа 4, мтор.253-254
|
Стор.254
|
|
Пряма та непряма мова.
|
Перекласти речення.
|
||||
|
|
Загальні відомості про Нову Зеландію. Герундій. Дієприкметник.
|
Вправа 1, стор.255
|
|
Вправа 2, стор.256
|
Вправа 3, стор.256
|
Стор.255
|
|
Герундій. Дієприкметник.
|
Вправа 4, стор.256
|
||||
|
|
Нова Зеландія – країна довгих білих хмар.
|
Вправа 5а, стор.258
|
|
Вправа 6б, стор.258
|
Вправа 5, стор.258
|
Вправа 7б, стор.260
|
|
|
Граматична вправа.
|
||||
|
|
Стиль життя у Новій Зеландії.
|
Вправа 8, стор.261
Вправа 3, стор.264
|
|
Вправа 2, стор.268
|
Вправа 3, стор.264
Вправа 4, стор.265
Вправа 5, стор.266
|
Стор.266
|
|
|
Вправа 1, стор.263
|
||||
|
|
Розвиток навичок читання. Аналіз тексту.
|
Текст з читання.
|
|
Картки.
Граматична вправа.
|
Бесіда за запитаннями.
|
|
|
Герундій. Інфінітив. Дієприкметник.
|
Завдання на картках.
|
||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
|
|
Розвиток граматичних та лексичних навичок письма.
|
Вправа 1, стор.267
Вправа 4, стор.269
|
Вправа 3, стор.268
|
Вправа 2, стор.268
|
Бесіда за темою.
|
Вправа 1, стор.267
|
|
Повторити граматику.
|
Вправа 6, стор.266
|
||||
|
|
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||
|
|
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||
|
|
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||
|
|
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||
|
|
Узагальнення та
систематизація знань.
|
|
|||||||||||
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
|||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар