09.12.15

11 клас за підручником О. Карпюк

Календарно-тематичний план
 уроків англійської мови
(11 клас)


№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Шкільне життя»


Знову до школи.
Вправа 4, стор.5
Вправа 1, стор.4
Вправа 4, стор.6

Картки.
Вправа 2, стор.4

Вправа 3, стор.5
Стор.4-5


Вправа 5, стор.6-7


Останній рік у школі. Теперішні часи.


Граматична вправа.

Вправа 2, стор.9

Картки.
Вправа 1, стор.9
Вправа 6, стор.8

Теперішні часи.
Вправа 1, стор.13

Вправа 2, стор.13


Вивчення англійської мови. Минулі часи.
Міжнародні освітні програми.
Вправа 3, стор.10

Картки.
Текст за темою уроку.
Вправа 5, стор.11

Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.

Вправа 4, стор.10


Минулі часи.
Вправа 3, стор.14


Англійська мова – мова міжнародного спілкування. Майбутні часи.
Вправа 4, стор.18

Текст для читання.
Вправа 6, стор.12
Вправа 7, стор.12
Вправа 6, стор.19

Діалог.
Вправа 2, стор.16

Майбутні часи.
Вправа 3, стор.17


Чому я вивчаю англійську мову.
Вправа 2, стор.20
Робота з текстом.

Вправа 3, стор.23
Вправа 1, стор.20



Граматична вправа.


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст за темою уроку.
Тест за текстом.

Картки з граматики.
Складання таблички.



Скласти таблицю.


Досвід навчання за кордоном. Умовні речення першого типу.
Вправа 5, стор.23-24

Робота з текстом.

Вправа 2, 3, стор.26

Граматична вправа.
Вправа 6, стор.25
Стор.26

Умовні речення першого типу.
Вправа 1, стор.26

Вправа 2, стор.26


Підготовка до іспитів.
Вправа 2, стор.29
Текст за темою уроку.
Вправа 3, 4, 5, стор.28

Лексична вправа.
Вправа 1, стор.29



Вправа 3, стор.30


Гендерний фактор у навчанні. Вживання артикля.
Вправа 2, стор.34
Текст за темою уроку.
Вправа 2, стор.34
Вправа 2, стор.31
Відповідає темі уроку.

Вживання артикля.
Вправа 3, стор.34


Види професій.
Вправа 4, стор.35
Поради.
Переклад речень.
Вправа 5, стор.37



Оформити постер.


Плани на майбутнє.
Вправа 1, стор.41
Вправа 4, стор.42-43
Вправа 2, стор.41
Вправа 6, стор.38

Діалог.
Відповідає темі уроку.


Усне повідомлення «Мої плани на майбутнє».


Вибір професії.
Текст за темою уроку.
Текст на аудіювання.
Картки.
Бесіда за запитаннями.



Ессе «Моя майбутня професія».


Розвиток навичок читання та усного мовлення.
Текст для читання.

Тест.  Картки.
Бесіда за запитаннями.



Граматична вправа.
                      Тематичне оцінювання.

Тема «Моє місце у світі»


Я, моя родина. Модальні дієслова.
Взаємостосунки у родині. Умовні речення другого типу.
Текст для читання.
Діалог.
Тест.

Вправа 4, стор.47
Вправа 1, стор.44

Вправа 6, стор.46
Стор.45

Модальні дієслова.

Умовні речення другого типу.
Вправа 5, стор.47

Вивчити лексику.


Здоровий спосіб життя в родині.
Вправа 9, стор.49

Робота з текстом.
Вправа 8, стор.48

Вправа 1, стор.51

Вправа 2, стор.51
Стор.51


Вправа 3, стор.52


Робота в команді. Модальні дієслова.
Вправа 4, стор.55
Текст за темою уроку.
Вправа 1, стор.53

Вправа 2, стор.54
Бесіда за запитаннями.



Вправа 3, стор.54


Навчання за кордоном. Теперішній доконано-тривалий час.
Текст за темою уроку.
Аудіо запис.
Вправа 3, стор.57

Граматична вправа.

Стор.57

Теперішній доконано-тривалий час.
Вивчити лексику і скласти з нею речення.


Навчання в Україні.
Гендерні стосунки. Норми поведінки та спілкування.
Текст за темою уроку.

Переклад речень.
Вправа 1 – 4, стор.58
Стор.59


Вправа 1, стор.60

Вправа 2. Стор.60


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст для аудіювання.
Картки для письма.
Бесіда за запитаннями.



Лексична вправа.


Почати свій бізнес. Умовні речення другого типу.
Вправа 3, стор.60

Вправа 4, стор.61
Діалог.
Тест.

Вправа 4б, стор.63
Вправа 5, стор.63

Вправа 6, стор.63
Стор. 60-63

Умовні речення другого типу.
Вправа 7, стор.64


Академічна відпустка – за чи проти.
Вправа 3, стор.67

Діалог.

Переклад речень.
Вправа 1, 2, стор.66

Вправа 8, стор.64
Стор.65


Вправа 4, стор.68


Листування. Стилі листів. Резюме.
Вправа 5, стор.69

Робота з текстом.
Вправа 2, стор.71
Вправа 1, стор.71

Картки.
Вправа 7, стор.70



Написати ділового листа.


Права дитини.
Захист прав дитини. Вживання артиклів.
Вправа 4, стор.72
Вправа 3, стор.72
Граматичні вправи.



Вправа 4. Стор.68
Написати резюме за зразком вправи 7, стор.70


Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення.
Робота з текстом.

Тест.

 Картки.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.


Граматична вправа.
                    Тематичне оцінювання.

Тема «Дозвілля»


Мій вільний час.

Текст за темою уроку.
Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Вживання артикля.
Усне повідомлення «Мій вільний час» (презентація).


Особисті пріоритети.
Вправа 3, стор.77
Вправа 1, стор.74
Скласти діалог.
Вправа 2, стор.75
Стор.77


Діалог «Шкільне життя».


Види розваг.
Вправа 1, стор.79

Вправа 2, стор.79
Вправа 6, стор.78
Стор.78


Вправа 2, стор.79


Проблеми молоді.
Умовні речення третього типу.
Вправа 3, стор.83
Текст за темою уроку.
Картки.

Вправа 2, стор.81

Вправа 3, стор.81

Вправа 2, стор.83



Умовні речення третього типу.
Вправа 4, стор.81


Новий підхід до стосунків із підлітками.
Вправа 7, стор.82

Вправа 6, стор.83

Граматична вправа.
Бесіда за таблицею.

Вправа 5, стор.82



Граматична вправа.


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст для аудіювання.
Тест.

Граматична вправа.
Бесіда за текстом.


Умовні речення третього типу.
Скласти 7 речень у третьому умовному способі.


Дозвілля підлітків. Участь у ТВ-шоу.
Вправа 7, стор.85

Діалог.
Вправа 4, стор.84
Скласти діалог.
Вправа 5, стор.84
Вправа 6, стор.84


Усне повідомлення «Я – телезірка».


Типові види відпочинку підлітків. Граматика – фразові дієслова.
Вправа 3, стор.86
Вправа 5, 6, стор.88

Текст.
Вправа 2, стор.90

Граматична вправа.
Вправа 2, стор.86
Стор.86

Граматика – фразові дієслова.
Вправа 1, стор.89

Вправа 3, стор.90


Улюблені розваги молоді в Україні.
Вправа 4, стор.91

Робота з текстом.

Лексична вправа.
Вправа 7, 8, 10, стор.92



Написати лист.


Запорука взаємопорозуміння.
Непряма мова.
Вправа 1, стор.95

Вправа 2, стор.96

Вправа 1, стор.99

Граматична вправа.
Вправа 3, стор.97

Вправа 4, стор.97
Стор.94

Непряма мова.
Вправа 2, стор.99


Улюблені розваги молоді в англомовному світі.
Вправа 4, стор.100

Діалог.
Вправа 3, стор.100
Граматична вправа.




Граматична вправа.


Як я планую своє дозвілля.
Діалог.

Граматична вправа.

Синкан.

Відповідає темі уроку.

Пряма та непряма мова.
Скласти діалог.


Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення.
Текст для читання.

Картки.
Запитання.



Дібрати 5 прислів’їв.
                     Тематичне оцінювання.


Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Повторити неправильні дієслова.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.





























Календарно-тематичний план уроків англійської мови
(11 клас)
№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Наука і технічний прогрес»


Людина й довкілля.
Текст за темою уроку.

Картки.
Вправа 2, стор.133
Стор.135


Вправа 4, стор.137


Вплив діяльності людини на розвиток науки. Активний стан дієслова.
Робота з текстом.

Вправа 6, стор.137

Табличка.

Вправа 1, стор.139
Бесіда за запитаннями.

Вправа 7, стор.138


Активний стан дієслова.
Граматична вправа.


Наукові відкриття і досягнення. Пасивний стан дієслова.

Текст за темою уроку.
Тест.

Вправа 1, стор.142
Вправа 4, стор.141
Відповідає темі уроку.

Пасивний стан дієслова.
Вправа 2, 3, стор.142


Техногенні катастрофи. Інфінітив.

Вправа 3, стор.144
Картки.
Вправа 5, стор.142

Вправа 1, стор.144
Стор.144

Інфінітив.
Вправа 2, стор.144


Відомі винахідники.
Вправа 5, стор.145

Вправа 2, стор.146

Робота з текстом.

Вправа 3, стор.148

Картки.
Вправа 1, стор.146
Стор.146

Інфінітив.
Вправа 4, стор.149


Розвиток навичок аудіювання та письма. Узгодження часів.
Вправа 3 – 4, стор.152
Текст з аудіювання (РЗ стор.51)
Граматична вправа.
Запитання за текстом.


Узгодження часів.
Вправа 5, стор.153


Відомі винаходи людства.
Вправа 6, стор.154
Текст за темою уроку.
Граматична вправа.
Вправа 1, 2, 3, стор.155


Узгодження часів.
Оформити постер.


Молодь захищає довкілля.
Вправа 5, стор.157
Інтерв’ю.

Вправа 4, стор.156
Стор.155-156


Вправа 5, стор.157


Генномодифіковані організми.
Вправа 6, стор.157

Вправа 1а, стор.161
Вправа 7, стор.158
Стор.157


Вправа 8, стор.160


Видатні науковці України.

Текст за темою уроку.
Вправа 1б, стор.161
Переказ фрагментів тексту.



Знайти інформацію про відомих науковців країн англомовного світу.


Видатні науковці країн англомовного світу.

Повідомлення учнів.
Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Пасивний стан дієслова.
Граматична вправа.


Наукові премії.
Вправа 4, стор.163
Вправа 3, стор.162
Вправа 2, стор.161
Бесіда за темою.
Стор.161


Повторити лексику.


Розвиток навичок читання та усного мовлення. Аналіз тексту.
Текст з читання.

Картки.

Граматичні вправи.
Бесіда за запитаннями.


Пасивний стан дієслова. Узгодження часів.
Перекласти речення.
                       Тематичне оцінювання.

Тема «Мистецтво»


Культура і види мистецтва.
Вправа 4, стор.165
Вправа 4, стор.165
Вправа 1, стор.165

Вправа 6, стор.167
Вправа 2, 3, стор.165
Стор. 165, 168


Вправа 5, стор.168


Опис творів живопису.
Вправа 8, стор.169

Вправа 9, стор.170
Вправа 6. 7, стор.169



Вправа 10, стор.170


Мистецтво в житті людини. Молодь і мистецтво.
Вправа 2, стор.171
Текст за темою уроку.
Вправа 1, стор.171

Вправа 3, стор.172
Робота з текстом.
Стор.171, 172


Вправа 4, стор.172


Видатні англійські митці. Дієприкметник.
Вправа 2, стор.173
Текст за темою уроку.
Вправа 5, стор.172

Вправа 4, стор.174
Вправа 3, стор.174

Обговорення.


Дієприкметник.
Вивчити правила.


Улюблений фільм. Кіномистецтво.
Вправа 1, стор.176
Вправа 2, 3, стор. 176
Вправа 5, стор.175

Вправа 6, стор.175
Вправа 1, стор.176
Стор.173, 178

Дієприкметник.
Вправа 4, стор.177


Після вистави. Театральні програми та афіші.
Вправа 2, стор.180
Вправа 6, стор.179
Вправа 7, стор.175
Вправа 5, стор.1678

Вправа 7, стор.179
Стор.181

Дієприкметник.
Вправа 1, стор.180


Розвиток навичок письма. Складносурядне та складнопідрядне речення.
Вправа 3, стор.182

Вправа 3. Стор.181
Вправа 3, стор.182
Стор.181

Складносурядне та складнопідрядне речення.
Вивчити граматику.


Видатні українські митці.

Жанри мистецтва.
Вправа 1, стор.186
Текст за темою уроку.
Скласти діалог.
Вправа 1, стор.184

Вправа 5. Стор.185
Стор.184


Повідомлення «Видатний український митець».

Вивчити лексику на стор.184


Музеї та виставки.
Вправа 2, стор.186

Вправа 4, стор.188

Вправа 4, стор.189
Вправа 3, стор.187



Вправа 6, стор.189


Роль мистецтва в сучасному суспільстві. Спеціальні запитання.
Вправа 9, стор.191
Вправа 1, стор.193
Вправа 2, стор.193

Вправа 3, стор.194
Робота з текстом.
Відповідає темі уроку.

Спеціальні запитання.
Граматична вправа.


Рецензія на улюблений фільм, картину.
Вправа 5, стор.195

Вправа 1, стор.196
Робота з рецензією.
Стор.195


Написати рецензію.


Кіно нагороди.
Вправа 4, стор.197
Вправа 3, стор.197
Вправа 2, стор.196
Кіно премія «Оскар»
Стор.196

Стор.196
Лексична вправа.


Розвиток навичок читання та письма.
Текст з читання.

Тест. Лексична вправа.
Складання запитань.



Повторити граматику.
                      Тематичне оцінювання.

Тема «Сучасний англомовний світ»


Молодь та суспільство. Часи групи Simple.
Вправа 2, стор.199
Вправа 2, стор.199
Вправа 2б, стор.201
Вправа 1, стор.199
Стор.199, 201

Часи групи Simple.
Вправа 2, стор.201


Проблема СНІДу в Україні та США. Часи групи Continuous.
Вправа 5, стор.203

Вправа 4, стор.203

Вправа 1, стор.206
Вправа 6, стор.204
Стор.202

Часи групи Continuous.
Вивчити лексику стор.202


Історія, географія та культура Канади. Безособові форми дієслова.
Вправа 2, стор.208

Вправа 2, 3, стор.207
Вправа 4, стор.207
Стор.206

Безособові форми дієслова.
Вправа 3, 4, стор.209


Життя молоді в США та Англії. Часи групи Perfect.
Вправа 2а, стор.210
Вправа 3, стор.211
Вправа 5, стор.209
Вправа 1, стор.210
Вправа 2б, стор.211

Часи групи Perfect.
Вправа 2б, стор.211


Видатні історичні події Канади.
Вправа 4а, стор.212
Вправа 6, стор.214
Вправа 4б, стор.212
Вправа 5, стор.212

Вправа 4в, стор.213
Стор.212

Безособові форми дієслова.
Вивчити лексику стор.212


Австралія в деталях. Герундій.
Вправа 4, стор.217

Вправа 1, стор.215
Вправа 2. Стор.215

Вправа 3, стор.217
Стор.215

Герундій.
Вправа 4, стор.217 (переказ).


Розвиток навичок монологічного мовлення та читання. Освіта в Австралії. Словотворення.
Вправа 1. Стор.219
Вправа 2. Стор.220
Вправа 2, стор.220
Вправа 3, стор.220
Стор.221

Словотворення.
Вправа 4, стор.221


Молодіжні організації країн англомовного світу. Прислівники until, when.
Вправа 6, стор.224

Граматична вправа.
Вправа 6, 7, стор.224
Стор.225

Прислівники until, when.
Вправа 5, стор.223


Видатні історичні події Австралії.
Вправа 9, стор.226
Вправа 3, стор.229

Вправа 1, 2, стор.228, 229
Стор.226-227

Пасивний стан.
Переклад речень.


Участь молоді в соціальних проектах. Есе. Проблеми та їх розв’язання.
Вправа 2, стор.232
Вправа 3, стор.232
Вправа 4, стор.232
Вправа 4, стор.231
Стор.231, 232

Прислівники until, when.
Вправа 1, стор.228

Вправа 5, стор.231


Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення. Аналіз тексту.
Текст з читання.

Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Герундій. Інфінітив. Спеціальні запитання.
Вправа 4, стор.233
                     Тематичне оцінювання.


Україна – незалежна держава.
Вправа 2, стор.237

Вправа 3, стор.239
Вправа 4, стор.240
Стор.237, 239


Вивчити лексику.


Загальні відомості про США.

Політична система в Британії та США.
Вправа 8, стор.242
Текст за темою уроку.
Вправа 9, стор.242

Вправа 1, стор.243
Вправа 6, 7, стор.241


Повторити запитання для інтерв’ю.
Скласти запитання до інтерв’ю.

Повідомлення «Політична система Британії».


Вашингтон. Визначні місця США.
Вправа 2, стор.244

Вправа 2, стор.244

Вправа 2, стор.246
Вправа 4, стор.245
Вправа 3, 4, стор.245

Безособові форми дієслова.
Вправа 3, стор.247


Міжнародні організації: ЄС.

Вправа 2, 3, стор.248
Вправа 4, стор.247
Вправа 1, стор.248
Стор.248

Безособові форми дієслова.
Вивчити лексику стор.248


Розвиток навичок аудіювання. Типи запитань.
Вправа 2, стор.251
Вправа 5, стор.250

Вправа 1, стор.251
Стор.251

Типи запитань.
Скласти 7 речень.


Традиції американців.
Вправа 3, стор.252

Вправа 4, стор.254

Граматична вправа.
Вправа 4, мтор.253-254
Стор.254

Пряма та непряма мова.
Перекласти речення.


Загальні відомості про Нову Зеландію. Герундій. Дієприкметник.
Вправа 1, стор.255

Вправа 2, стор.256
Вправа 3, стор.256
Стор.255

Герундій. Дієприкметник.
Вправа 4, стор.256


Нова Зеландія – країна довгих білих хмар.
Вправа 5а, стор.258

Вправа 6б, стор.258
Вправа 5, стор.258
Вправа 7б, стор.260


Граматична вправа.


Стиль життя у Новій Зеландії.
Вправа 8, стор.261

Вправа 3, стор.264

Вправа 2, стор.268
Вправа 3, стор.264

Вправа 4, стор.265

Вправа 5, стор.266
Стор.266


Вправа 1, стор.263


Розвиток навичок читання. Аналіз тексту.
Текст з читання.

Картки.

Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Герундій. Інфінітив. Дієприкметник.
Завдання на картках.
                       Тематичне оцінювання.


Розвиток граматичних та лексичних навичок письма.
Вправа 1, стор.267

Вправа 4, стор.269
Вправа 3, стор.268
Вправа 2, стор.268
Бесіда за темою.
Вправа 1, стор.267

Повторити граматику.
Вправа 6, стор.266


Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Повторити неправильні дієслова.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.




Немає коментарів:

Дописати коментар