09.12.15

10 клас за підручником О. Карпюк

Календарно-тематичний план
 уроків англійської мови
(10 клас)


№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Моя родина, друзі, я»


Вплив родинних зв’язків на формування особистості.
Вправа 1, стор.4

Вправа 4, стор.4
Вправа 2, стор.4
Лексика за темою.


Усне повідомлення «Про себе».


Стосунки у родині.
Текст за темою.

Тест.

Граматична
вправа.
Бесіда за запитаннями.



Скласти речення із повтореною граматикою.


Я – особистість.
Вправа 6, стор.6
Речення за темою уроку.
Вправа 5, стор.6
Вправа 5, стор.6
Стор.6


Вивчити нову лексику і скласти з нею речення.


Особистість. Риси характеру.

Текст.
Вправа 2, стор.7
Вправа 4, стор.7
Стор.7

Утворення слів за допомогою префіксів:
un-, in-, dis-, im-,
ir-.
Вправа 3, стор.7


Характер людини. Конструкція used to.
Вправа 5, стор.9
Вправа 2, стор.8
Вправа 1, стор.8
Вправа 3, стор.9
Картки.

Конструкція used to.
Вправа 5, стор.9


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст.
Тест.

Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Present Indefinite, Past Indefinite. Future Indefinite.
Граматична вправа (скласти 10 речень).


Особистість. Стосунки із товаришами.
Вправа 2, стор.10
Вправа 3, стор.10
Карки з письма.

Діалоги.
Вправа 1, стор.10

Вправа 4, стор.10
Стор.10


Вивчити слова та фрази. Вправа 3, стор.11


Особистість. Характер.
Вправа 1, стор.11
Текст.
Картки.
Вправа 2, стор.11



Повідомлення «Мій характер» за зразком вправи 1, стор.11


Стосунки з однолітками.

Вправа 2, стор.12
Вправа 5, стор.14
Вправа 3, стор.13

Лексична вправа.



Конструкція used to.
Вправа 4, стор.13


Розвиток навичок письма та діалогічного мовлення.
Діалог.

Переклад речень.

Відповідає темі уроку.

Часи групи Continuous
Граматична вправа.


Дружні стосунки.
Текст.

Вправа 7, стор.15
Вправа 6, стор.15
Фразеоло-гізми.


Вправа 5, стор.14


Мій найкращий друг.
Робота з текстом.
Речення.
Складання речень.
Бесіда за запитаннями.


Вправа 4, стор.17
Вправа 5, стор.17


Розвиток навичок читання. Робота з текстом.
Робота з текстом.

Картки.
Бесіда за запитаннями.



Скласти план до тексту.


Узагальнення та систематизація знань з теми «Моя родина, друзі, я»
Вправа 1, стор.18
Вправа 3, стор.18
Вправа 2, стор.18

Лексична вправа.

Відповідає темі уроку.


Вправа 4, стор.18
                   Тематичне оцінювання.


Тема «Освіта»


Школа та навчання.
Вправа 2, стор.36

Вправа 3, стор.36

Вправа 4, стор.36

Вправа 5, стор.38

Граматична вправа.
Вправа 1, стор.36
Стор.36


Вивчити нові слова та скласти з ними речення.


Вибір професії.

Текст.
Тест.

Вправа 3, стор.44

Вправа 4, стор.41




Вправа 6, стор.41


Моє ставлення до навчання.
Вправа 6, стор.36

Вправа 1, стор.39
Діалог.
Стор.39

Граматична таблиця стор.39
Вправа 2, стор.39


Розвиток навичок письма. Умовні речення першого типу.
Картки.

Вправа 1, стор.40

Вправа 2, стор.40
Бесіда за запитаннями.

Діалог.


Умовні речення першого типу.
Вивчити граматику. Вправа 5, стор.41


Освіта у Великій Британії.

Вправа 3, стор.42


Вправа 4, стор.43
Вправа 1, стор.42
Відповідає темі уроку.


Вправа 5, стор.43


Освіта в Україні.
Текст «Освіта в Україні».

Граматична вправа.

Картки.
Складання запитань.


Умовні речення першого типу.
Вправа 3, стор.44


Освіта в англомовних країнах.
Картки.
Текст за темою.
Тест.
Бесіда за запитаннями.



Скласти 10 речень у першому умовному способі.


Моя школа.
Вправа 5, стор.47
Презентація «Моя школа».
Вправа 1, стор.45

Граматична вправа.
Вправа 1, стор.44

Вправа 2, стор.44
Відповідає темі уроку.

Умовні речення першого типу.
Написати твір «Моя школа».


Освіта в США.
Вправа 2, стор.45

Вправа 7, стор.48
Текст «Освіта в США».
Тест.

Робота з таблицею.

Граматична вправа.



Умовні речення першого типу.
Усне повідомлення «Мій улюблений предмет».


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст за темою.
Тест.

Лексична вправа.
Складання запитань до тексту.

Дискусія за поданою ситуацією.
Відповідає темі уроку.


Написати міні-твір.


Роль освіти в нашому житті.
Робота з текстом.

Граматична вправа.
Дискусія за поданою ситуацією.



Скласти речення.


На уроці англійської.
Вправа 3, стор.50
Вправа 3, стор.52
Тест.

Вправа 2, стор.52
Картки (розділові запитання).
Вправа 1, стор.52


Розділові запитання.
Скласти діалог «У школі».


Розвиток навичок читання та усного мовлення.
Текст для читання.

Тест.
Складання запитань до тексту.



Написати коротке ессе про улюблену книгу.


Узагальнення та систематизація знань з теми «Освіта».
Вправа 4, стор.52

Граматична вправа.

Лексична вправа.
Переклад речень (усний).
Відповідає темі уроку.

Повторити граматику.
Написати лист за зразком вправи 3, стор.50
                    Тематичне оцінювання.












Тема «Наука і технічний прогрес»


Сучасні засоби комунікації.
Вправа 3, стор.72

Вправа 4, стор.74

Вправа 1, стор.72
Робота з картками.
Стор.72-73

Вправа 5, стор.74


Вивчити лексику. Вправа 7, стор.75


Сучасні засоби комунікації та технології у нашому житті.
Вправа 7, стор.75

Вправа 6, стор.75

Вправа 8, стор.75
Робота з картками.
Стор.74


Підготувати усне повідомлення «Для чого я використовую Інтернет».


Основні частини комп’ютера.
Вправа 2, стор.76

Лексична вправа.
Обговорення.
Вправа 1, стор.76


Вправа 3, стор.76
Вивчити лексику.


Комп’ютерне обладнання.
Вправа 1, стор.77
Текст «Комп’ютер».
Тест.
Вправа 2, стор.78

Вправа 3, стор.78
Стор.77


Вправа 4, стор.78


Всесвітня мережа.
Вправа 1, стор.79

Робота з текстом.
Вправа 3 – 4, стор.79
Лексична вправа.
Вправа 2, стор.79



Вправа 4, стор.79


Веб-ресурси.
Пасивний стан дієслова.
Вправа 1, стор.80-82

Вправа 2, стор.81

Граматична вправа.
Складання інтерв’ю.


Пасивний стан дієслова.
Вправа 3, стор.81


Комп’ютерні програми.
Вправа 1, стор.82

Вправа 2, стор.82

Граматична вправа.
Вправа 3, стор.82
Стор.82

Пасивний стан дієслова.
Вправа з, стор.82


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст за темою.
Тест.

Лексична вправа.




Написати твір за темою.


Інтернет-кафе.

Вправа 6, стор.8
Вправа 7, стор.84

Лексична вправа.
Вправа 4, стор.83

Вправа 5, стор.83
Стор.83


Вправа 7а, стор.84


Веб-сайти для молоді.
Вправа 8, стор.85
Текст за темою.
Складання діалогу.
Вправа 1, стор.86



Вправа 9, стор.85


Наука і технічний прогрес.
Вправа 2, стор.86

Вправа 3, стор.87

Лексична вправа.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.


Написати неформального електронного листа.


Електронне листування. Стилі електронного листування.
Вправа 6, стор.88-89
Текст «Електронне листування».
Вправа 5, стор.88
Картки.



Вправа 7, стор.89


Вплив науки і технічного прогресу на життя людини.

Текст за темою.
Лексична вправа.
Бесіда за запитаннями.



Написати твір.


Розвиток навичок читання та усного мовлення.
Робота з текстом.

Тест.

Складання запитань.
Бесіда за запитаннями.


Типи запитань.
Скласти план.


Узагальнення та систематизація знань з теми «Наука та технічний прогрес».
Вправа 4, стор.91
Вправа 3, стор.90
Вправа 2, стор.90
Діалог.



Вправа 3, стор.90
                  Тематичне оцінювання.



Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Повторити неправильні дієслова.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.































Календарно-тематичний план уроків англійської мови
(10 клас)
№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Навколишній світ»


Природний катаклізм як явище.
Вправа 1, стор.92
Вправа 2, стор.92
Вправа 3, стор.94
Картки.
Стор.92-93


Вправа 2, стор.92


Природні катаклізми.

Текст за темою.
Робота з картками.
Вправа 4, стор.94
Вправа 5, стор.95


Вправа 6, стор.96


Прогнозування катаклізмів.
Умовні речення другого типу.
Вправа 3, стор.97
Вправа 2, стор.97
Вправа 1, стор.98

Граматична вправа.
Вправа 6, стор.96
Вправа 1, стор.97

Умовні речення другого типу.
Вправа 4, стор.98


Наслідки природних катаклізмів.

Вправа 2, стор.99
Вправа 3, стор.99

Вправа 3а, стор.98
Вправа 3б, стор.98



Вправа 1, стор.99


Вплив природних катаклізмів на життя людини.
Вправа 4, стор.99
Вправа 5, стор.99
Картки.
Вправа 1, стор.99



Вправа 1, стор.100


Правила безпеки під час лиха.
Картки для читання.

Вправа 3, стор.100

Вправа 4, стор.100
Вправа 2, стор.100

Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.


Вправа 1, стор.101


Люди і природа.
Вправа 3, стор.102
Текст «Торнадо».
Вправа 2, стор.101
Вправа 1, стор.101



Лексична вправа.


Стихійні лиха в Україні.
Вправа 4, стор.103
Текст «Цунамі в Японії».
Картки.
Запитання стор.103



Вправа 4, стор.105


Причини стихійного лиха.
Текст для читання.

Вправа 6, стор.104
Вправа 5, стор.104

Бесіда за запитаннями.



Вправа 8, стор.104


Дискусійний клуб. Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам.
Вправа 7, стор.104
Текст для аудіювання.
Картки.

Граматична вправа.

Стор.105

Спеціальні запитання.
Вправа 7, стор.104


Жахливий землетрус у Мехіко.
Вправа 2, стор.106

Вправа 5, стор.107

Граматична вправа.
Вправа 3, стор.106

Вправа 4, стор.196


Спеціальні запитання.
Перекласти речення.


Лісові пожежі.
Спеціальні запитання.
Вправа 2, стор.108

Вправа 4, стор.109
Вправа 3, стор.109
Вправа 1, стор.108

Складання запитань.

Відповідає темі уроку.

Умовні речення другого типу.
Переказ тексту «Лісові пожежі».


Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення.
Робота з текстом.
Текст «Небезпечна подорож».

Бесіда за запитаннями.



Заповнити таблицю.


Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Навколишній світ».
Робота з текстом.

Тест.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі.


Написати коротке повідомлення до газети про одне зі стихійних лих.
                       Тематичне оцінювання.

Тема «Англомовний світ і Україна»


Живопис. Культура і мистецтво.
Робота з текстом.
Вправа 4, стор.110
Вправа 1, стор.110
Вправа 3, стор.110
Folk, painting, portrait, icon, baroque, realism, etc.


Вправа 4в, стор.112


Живопис Англії. Видатні митці.
Вправа 6, стор.113

Робота з текстом.

Вправа 1. Стор.114
Вправа 7, стор.113
Стор.112

Вправа 5, стор.112


Вправа 6, стор.113


Жанри живопису. Види мистецтва.
Минулий доконаний час.
Вправа 2, стор.114

Вправа 1, стор.116

Вправа 2, стор.116
Вправа 6, стор.113

Вправа 3, стор.115


Минулий доконаний час, сторю116
Вправа 3, стор.116

Знайти інформацію про українських митців.


Живопис в Україні.
Минулий перфектно-тривалий час.

Учнівські повідомлення.
Вправа 4. Стор.117

Вправа 5, стор.117

Відповідає темі уроку.

Минулий перфектно-тривалий час.
Вправа 6, стор.117


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст «Мистецькі місця Парижу»
Картки.

Тест з граматики



Повторити граматику.
Підготувати коротке повідомлення про визначне місце світу.


Відвідування виставок та музеїв.

Діалог.
Вправа 1, стор.120

Граматична вправа.
Вправа 5, стор.119


Минулий доконаний час та минулий доконано-тривалий час.
Вправа 3, стор.120


Відомі англійські художники. Томас Гейнсбороу. Джон Констейбл.
Вправа 3, стор.123
Текст за темою уроку.
Вправа 3, стор.123
Складання діалогу.
Стор.121


Вправа 5, стор.125


Відомі англійські музеї.
Вправа 8, стор.125

Вправа 7, стор.125
Текст за темою.
Картки.
Вправа 6, стор.125



Вправа 9, стор.126


Відомі українські художники. Художній центр Пінчука.
Робота з текстом.
Презентація.
Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Розділові запитання.
Скласти 10 запитань.


Роль мистецтва у моєму житті. Embedded questions.
Вправа 5, стор.129
Вправа 6, стор.129
Складання діалогу.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.


Вправа 7, стор.130
                       Тематичне оцінювання.


Музеї Великобританії. Мої враження від Британського музею.
Робота з текстом.
Презентація.
Граматична вправа.

Складання запитань.
Бесіда за запитаннями.


Минулий доконано-тривалий час.
Граматична вправа.


Роль мистецтва в житті людини.
Вправа 5, стор.119
Вправа 3, стор.118


Вправа 4, стор.118

Граматична вправа.
Вправа 1, стор.118

Вправа 2, стор.118
Відповідає темі уроку.

Минулий доконаний час та минулий доконано-тривалий час.
Вправа 5, стор.119


Розвиток навичок читання та діалогічного мовлення.
Робота з текстом.

Граматична вправа.
Діалог.


Минулий доконано-тривалий час.
Переклад речень.


Галереї Великобританії. Національно-художня галерея Лондона.

Презентації.
Коротке повідомлення.

Складання діалогів.

Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.
Відповідає темі уроку.


Написати повідомлення.

Граматична вправа.


Відвідування музеїв та галерей в Україні.
Вправа 4, стор.121-122
Презентація.
Вправа і, стор.123
Вправа 3, стор.120
Стор.121

Минулий доконано-тривалий час.
Вправа 2, стор.123

Вправа 3, стор.123


Відомі українські музеї.
Вправа 1, стор.127
Текст за темою.
Вправа 2, стор128

Картки.
Бесіда за запитаннями.



Вправа 1, стор.127


Розвиток навичок письма та діалогічного мовлення.
Текст для читання.

Тест.

Лексична вправа.
Складання діалогу.
Відповідає темі уроку.


Лексична вправа.


Розвиток навичок читання та усного мовлення.
Робота з текстом.

Картки.

Граматична вправа.
Складання запитань


Вживання прийменників.
Скласти речення з прийменниками.


Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Англомовний світ і Україна».
Вправа 4, стор.133
Вправа 3, стор.132
Робота з картками.

Вправа 2, стор.131

Вправа 1, стор.131
Вправа 4, стор.133
                       Тематичне оцінювання.

Тема «Довкілля»


Спорт і дозвілля.
Вправа 3, стор.134
Вправа 4, стор.136
Вправа 1, стор.134
Вправа 2, стор.134
Стор.134


Усне повідомлення «Моє ставлення до занять спортом».


Ставлення до занять спортом.
Вправа 6, стор.136
Текст за темою.
Складання інтерв’ю.
Вправа 7, стор.136



Вправа 5, стор.136


Види спорту.
Вправа 1, стор.138

Вправа 2, стор.138
Текст за темою.
Вправа 3, стор.138



Минулі часи.
Переклад речень.


Ставлення британських учнів до занять спортом.

Текст за темою.
Вправа 4, стор.137
Вправа 1, 2, 3, стор.137
Стор.137


Вправа 5, стор.137


Спорт у США.
Майбутні часи.

Вправа 5, стор.140
Презентація.

Вправа 4, стор.140
Вправа 1, стор.140

Вправа 4, стор.139

Вправа 5, стор.139

Вправа 6, стор.139
Вправа 2, стор.140

Вправа 3, стор.140


Майбутні часи.
Вправа 5, стор.140

Вправа 6, стор.141


Спорт у Великобританії.
Вправа 7, стор.141

Вправа 8, стор.141

Граматична вправа
Бесіда за запитаннями.
Стор.142

Минулі граматичні часи.
Вивчити лексику.
Вправа 1, стор.142


Спортивні ігри. Проведення вільного часу.
Вправа 2, стор.143

Вправа 2, стор.144

Вправа 3, стор.144
Мовленнєва ситуація.

Вправа 5, стор.143



Вправа 1, стор.144
Вправа 4, стор.144


Розвиток навичок аудіювання та письма.

Текст за темою.
Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Минулі часи.
Усне повідомлення «Мій улюблений спортсмен».


Віддані вболівальники.
Вправа 5, стор.145
Текст за темою.
Переклад речень.
Вправа 6, стор.146
Відповідає темі уроку.

Майбутні часи.
Вправа 5, стор.145
Вправа 7, стор.146


Людина та суспільство.
Вправа 1, стор.147

Картки.
Вправа 8, стор.146

Вправа 2, стор.147



Вправа 3, стор.147


Моє дозвілля. Форма речень Asas
Вправа 4, стор.148

Вправа 6, стор.148
Діалог.
Вправа 5, стор.148
Картки.



Вправа 8, стор.149


Види активного відпочинку.
Картки.
Текст за темою.
Граматична вправа.
Бесіда за запитаннями.


Майбутні часи.
Повідомлення «Моє дозвілля».


Розвиток навичок читання та усного мовлення.
Текст за темою.

Картки.
Вікторина.



Лексична вправа.


Узагальнення та систематизація знань з теми «Довкілля».
Вправа 1, стор.150

Вправа 4, стор.151
Вправа 3, стор.150
Вправа 2, стор.150

Повторити лексику.


Скласти речення з вивченою лексикою.
                     Тематичне оцінювання.


Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Скласти 5 синканів.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.





Немає коментарів:

Дописати коментар