Календарно-тематичний
план
уроків англійської мови
(10 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Тема «Моя родина, друзі, я»
|
|||||||||||
|
|
Вплив родинних
зв’язків на формування особистості.
|
Вправа 1,
стор.4
|
|
Вправа 4,
стор.4
|
Вправа 2,
стор.4
|
Лексика за
темою.
|
|
|
Усне
повідомлення «Про себе».
|
|
|
|
Стосунки у
родині.
|
Текст за темою.
|
|
Тест.
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Скласти речення
із повтореною граматикою.
|
|
|
|
Я –
особистість.
|
Вправа 6,
стор.6
|
Речення за
темою уроку.
|
Вправа 5,
стор.6
|
Вправа 5,
стор.6
|
Стор.6
|
|
|
Вивчити нову
лексику і скласти з нею речення.
|
|
|
|
Особистість.
Риси характеру.
|
|
Текст.
|
Вправа 2,
стор.7
|
Вправа 4,
стор.7
|
Стор.7
|
|
Утворення слів
за допомогою префіксів:
un-,
in-, dis-, im-,
ir-.
|
Вправа 3,
стор.7
|
|
|
|
Характер
людини. Конструкція used to.
|
Вправа 5,
стор.9
|
Вправа 2,
стор.8
|
Вправа 1,
стор.8
|
Вправа 3,
стор.9
|
Картки.
|
|
Конструкція
used to.
|
Вправа 5,
стор.9
|
|
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст.
|
Тест.
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Present Indefinite, Past Indefinite. Future Indefinite.
|
Граматична
вправа (скласти 10 речень).
|
|
|
|
Особистість.
Стосунки із товаришами.
|
Вправа 2,
стор.10
|
Вправа 3,
стор.10
|
Карки з письма.
Діалоги.
|
Вправа 1,
стор.10
Вправа 4,
стор.10
|
Стор.10
|
|
|
Вивчити слова
та фрази. Вправа 3, стор.11
|
|
|
|
Особистість.
Характер.
|
Вправа 1,
стор.11
|
Текст.
|
Картки.
|
Вправа 2,
стор.11
|
|
|
|
Повідомлення
«Мій характер» за зразком вправи 1, стор.11
|
|
|
|
Стосунки з
однолітками.
|
Вправа 2,
стор.12
|
Вправа 5,
стор.14
|
Вправа 3,
стор.13
Лексична
вправа.
|
|
|
|
Конструкція
used to.
|
Вправа 4,
стор.13
|
|
|
|
Розвиток
навичок письма та діалогічного мовлення.
|
Діалог.
|
|
Переклад
речень.
|
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Часи групи Continuous
|
Граматична
вправа.
|
|
|
|
Дружні
стосунки.
|
Текст.
|
|
Вправа 7,
стор.15
|
Вправа 6,
стор.15
|
Фразеоло-гізми.
|
|
|
Вправа 5,
стор.14
|
|
|
|
Мій найкращий
друг.
|
Робота з текстом.
|
Речення.
|
Складання
речень.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Вправа 4,
стор.17
|
Вправа 5,
стор.17
|
|
|
|
Розвиток
навичок читання. Робота з текстом.
|
Робота з
текстом.
|
|
Картки.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Скласти план до
тексту.
|
|
|
|
Узагальнення та
систематизація знань з теми «Моя родина, друзі, я»
|
Вправа 1,
стор.18
|
Вправа 3,
стор.18
|
Вправа 2,
стор.18
Лексична
вправа.
|
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Вправа 4,
стор.18
|
|
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||
Тема «Освіта»
|
|||||||||||
|
|
Школа та
навчання.
|
Вправа 2,
стор.36
Вправа 3,
стор.36
|
|
Вправа 4,
стор.36
Вправа 5,
стор.38
Граматична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.36
|
Стор.36
|
|
|
Вивчити нові
слова та скласти з ними речення.
|
|
|
|
Вибір професії.
|
|
Текст.
|
Тест.
Вправа 3,
стор.44
Вправа 4,
стор.41
|
|
|
|
|
Вправа 6,
стор.41
|
|
|
|
Моє ставлення
до навчання.
|
Вправа 6,
стор.36
|
|
Вправа 1,
стор.39
|
Діалог.
|
Стор.39
|
|
Граматична
таблиця стор.39
|
Вправа 2,
стор.39
|
|
|
|
Розвиток
навичок письма. Умовні речення першого типу.
|
Картки.
|
|
Вправа 1,
стор.40
Вправа 2,
стор.40
|
Бесіда за
запитаннями.
Діалог.
|
|
|
Умовні речення
першого типу.
|
Вивчити
граматику. Вправа 5, стор.41
|
|
|
|
Освіта у
Великій Британії.
|
|
Вправа 3,
стор.42
|
Вправа 4,
стор.43
|
Вправа 1,
стор.42
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Вправа 5,
стор.43
|
|
|
|
Освіта в
Україні.
|
Текст «Освіта в
Україні».
|
|
Граматична
вправа.
Картки.
|
Складання
запитань.
|
|
|
Умовні речення
першого типу.
|
Вправа 3,
стор.44
|
|
|
|
Освіта в
англомовних країнах.
|
Картки.
|
Текст за темою.
|
Тест.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Скласти 10
речень у першому умовному способі.
|
|
|
|
Моя школа.
|
Вправа 5, стор.47
|
Презентація
«Моя школа».
|
Вправа 1,
стор.45
Граматична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.44
Вправа 2,
стор.44
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Умовні речення
першого типу.
|
Написати твір
«Моя школа».
|
|
|
|
Освіта в США.
|
Вправа 2,
стор.45
Вправа 7,
стор.48
|
Текст «Освіта в
США».
|
Тест.
Робота з
таблицею.
Граматична
вправа.
|
|
|
|
Умовні речення
першого типу.
|
Усне
повідомлення «Мій улюблений предмет».
|
|
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст за темою.
|
Тест.
Лексична
вправа.
|
Складання
запитань до тексту.
Дискусія за поданою
ситуацією.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Написати
міні-твір.
|
|
|
|
Роль освіти в
нашому житті.
|
Робота з
текстом.
|
|
Граматична
вправа.
|
Дискусія за
поданою ситуацією.
|
|
|
|
Скласти
речення.
|
|
|
|
На уроці
англійської.
|
Вправа 3,
стор.50
|
Вправа 3,
стор.52
|
Тест.
Вправа 2,
стор.52
Картки
(розділові запитання).
|
Вправа 1,
стор.52
|
|
|
Розділові
запитання.
|
Скласти діалог
«У школі».
|
|
|
|
Розвиток
навичок читання та усного мовлення.
|
Текст для
читання.
|
|
Тест.
|
Складання
запитань до тексту.
|
|
|
|
Написати
коротке ессе про улюблену книгу.
|
|
|
|
Узагальнення та
систематизація знань з теми «Освіта».
|
Вправа 4,
стор.52
|
|
Граматична
вправа.
Лексична
вправа.
|
Переклад речень
(усний).
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Повторити
граматику.
|
Написати лист
за зразком вправи 3, стор.50
|
|
Тематичне
оцінювання.
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема «Наука і технічний прогрес»
|
|||||||||||
|
|
Сучасні засоби
комунікації.
|
Вправа 3,
стор.72
Вправа 4,
стор.74
|
|
Вправа 1,
стор.72
|
Робота з
картками.
|
Стор.72-73
Вправа 5,
стор.74
|
|
|
Вивчити
лексику. Вправа 7, стор.75
|
|
|
|
Сучасні засоби
комунікації та технології у нашому житті.
|
Вправа 7,
стор.75
|
|
Вправа 6,
стор.75
Вправа 8,
стор.75
|
Робота з
картками.
|
Стор.74
|
|
|
Підготувати
усне повідомлення «Для чого я використовую Інтернет».
|
|
|
|
Основні частини
комп’ютера.
|
Вправа 2,
стор.76
|
|
Лексична
вправа.
|
Обговорення.
|
Вправа 1,
стор.76
|
|
|
Вправа 3,
стор.76
Вивчити
лексику.
|
|
|
|
Комп’ютерне
обладнання.
|
Вправа 1,
стор.77
|
Текст
«Комп’ютер».
|
Тест.
|
Вправа 2,
стор.78
Вправа 3,
стор.78
|
Стор.77
|
|
|
Вправа 4,
стор.78
|
|
|
|
Всесвітня
мережа.
|
Вправа 1,
стор.79
Робота з
текстом.
|
Вправа 3 – 4,
стор.79
|
Лексична
вправа.
|
Вправа 2,
стор.79
|
|
|
|
Вправа 4,
стор.79
|
|
|
|
Веб-ресурси.
Пасивний стан
дієслова.
|
Вправа 1,
стор.80-82
|
|
Вправа 2,
стор.81
Граматична
вправа.
|
Складання
інтерв’ю.
|
|
|
Пасивний стан дієслова.
|
Вправа 3,
стор.81
|
|
|
|
Комп’ютерні
програми.
|
Вправа 1,
стор.82
|
|
Вправа 2,
стор.82
Граматична
вправа.
|
Вправа 3,
стор.82
|
Стор.82
|
|
Пасивний стан
дієслова.
|
Вправа з,
стор.82
|
|
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст за темою.
|
Тест.
Лексична вправа.
|
|
|
|
|
Написати твір
за темою.
|
|
|
|
Інтернет-кафе.
|
|
Вправа 6,
стор.8
|
Вправа 7,
стор.84
Лексична
вправа.
|
Вправа 4,
стор.83
Вправа 5,
стор.83
|
Стор.83
|
|
|
Вправа 7а,
стор.84
|
|
|
|
Веб-сайти для
молоді.
|
Вправа 8,
стор.85
|
Текст за темою.
|
Складання
діалогу.
|
Вправа 1,
стор.86
|
|
|
|
Вправа 9,
стор.85
|
|
|
|
Наука і
технічний прогрес.
|
Вправа 2,
стор.86
|
|
Вправа 3,
стор.87
Лексична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Написати
неформального електронного листа.
|
|
|
|
Електронне
листування. Стилі електронного листування.
|
Вправа 6,
стор.88-89
|
Текст
«Електронне листування».
|
Вправа 5,
стор.88
|
Картки.
|
|
|
|
Вправа 7,
стор.89
|
|
|
|
Вплив науки і
технічного прогресу на життя людини.
|
|
Текст за темою.
|
Лексична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Написати твір.
|
|
|
|
Розвиток
навичок читання та усного мовлення.
|
Робота з
текстом.
|
|
Тест.
Складання
запитань.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Типи запитань.
|
Скласти план.
|
|
|
|
Узагальнення та
систематизація знань з теми «Наука та технічний прогрес».
|
Вправа 4,
стор.91
|
Вправа 3, стор.90
|
Вправа 2,
стор.90
|
Діалог.
|
|
|
|
Вправа 3,
стор.90
|
|
Тематичне оцінювання.
|
|
||||||||||
|
|
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
||||||||
|
|
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
||||||||
|
|
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
||||||||
|
|
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
||||||||
|
|
Узагальнення та
систематизація знань.
|
|
||||||||
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
||||||||
Календарно-тематичний
план уроків англійської мови
(10 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Тема «Навколишній світ»
|
||||||||||||||
|
|
Природний
катаклізм як явище.
|
Вправа 1,
стор.92
|
Вправа 2,
стор.92
|
Вправа 3,
стор.94
|
Картки.
|
Стор.92-93
|
|
|
Вправа 2, стор.92
|
||||
|
|
Природні
катаклізми.
|
|
Текст за темою.
|
Робота з
картками.
|
Вправа 4,
стор.94
|
Вправа 5,
стор.95
|
|
|
Вправа 6,
стор.96
|
||||
|
|
Прогнозування
катаклізмів.
Умовні речення
другого типу.
|
Вправа 3,
стор.97
|
Вправа 2,
стор.97
|
Вправа 1,
стор.98
Граматична
вправа.
|
Вправа 6,
стор.96
|
Вправа 1,
стор.97
|
|
Умовні речення
другого типу.
|
Вправа 4,
стор.98
|
||||
|
|
Наслідки
природних катаклізмів.
|
|
Вправа 2,
стор.99
|
Вправа 3,
стор.99
Вправа 3а,
стор.98
|
Вправа 3б,
стор.98
|
|
|
|
Вправа 1,
стор.99
|
||||
|
|
Вплив природних
катаклізмів на життя людини.
|
Вправа 4,
стор.99
|
Вправа 5,
стор.99
|
Картки.
|
Вправа 1,
стор.99
|
|
|
|
Вправа 1,
стор.100
|
||||
|
|
Правила безпеки
під час лиха.
|
Картки для
читання.
|
|
Вправа 3,
стор.100
Вправа 4,
стор.100
|
Вправа 2,
стор.100
Бесіда за
запитаннями.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Вправа 1,
стор.101
|
||||
|
|
Люди і природа.
|
Вправа 3,
стор.102
|
Текст
«Торнадо».
|
Вправа 2,
стор.101
|
Вправа 1,
стор.101
|
|
|
|
Лексична
вправа.
|
||||
|
|
Стихійні лиха в
Україні.
|
Вправа 4,
стор.103
|
Текст «Цунамі в
Японії».
|
Картки.
|
Запитання
стор.103
|
|
|
|
Вправа 4,
стор.105
|
||||
|
|
Причини
стихійного лиха.
|
Текст для
читання.
|
|
Вправа 6,
стор.104
|
Вправа 5,
стор.104
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Вправа 8,
стор.104
|
||||
|
|
Дискусійний
клуб. Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам.
|
Вправа 7,
стор.104
|
Текст для
аудіювання.
|
Картки.
Граматична
вправа.
|
|
Стор.105
|
|
Спеціальні
запитання.
|
Вправа 7,
стор.104
|
||||
|
|
Жахливий
землетрус у Мехіко.
|
Вправа 2,
стор.106
|
|
Вправа 5,
стор.107
Граматична
вправа.
|
Вправа 3,
стор.106
Вправа 4,
стор.196
|
|
|
Спеціальні
запитання.
|
Перекласти
речення.
|
||||
|
|
Лісові пожежі.
Спеціальні
запитання.
|
Вправа 2,
стор.108
Вправа 4,
стор.109
|
Вправа 3,
стор.109
|
Вправа 1,
стор.108
Складання
запитань.
|
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Умовні речення
другого типу.
|
Переказ тексту
«Лісові пожежі».
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та діалогічного мовлення.
|
Робота з
текстом.
|
Текст
«Небезпечна подорож».
|
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Заповнити
таблицю.
|
||||
|
|
Узагальнення
вивченого матеріалу з теми «Навколишній світ».
|
Робота з
текстом.
|
|
Тест.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Відповідає
темі.
|
|
|
Написати коротке
повідомлення до газети про одне зі стихійних лих.
|
||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Англомовний світ і Україна»
|
||||||||||||||
|
|
Живопис.
Культура і мистецтво.
|
Робота з
текстом.
|
Вправа 4,
стор.110
|
Вправа 1,
стор.110
|
Вправа 3,
стор.110
|
Folk,
painting, portrait, icon, baroque, realism, etc.
|
|
|
Вправа 4в,
стор.112
|
||||
|
|
Живопис Англії.
Видатні митці.
|
Вправа 6,
стор.113
Робота з
текстом.
|
|
Вправа 1.
Стор.114
|
Вправа 7,
стор.113
|
Стор.112
Вправа 5,
стор.112
|
|
|
Вправа 6,
стор.113
|
||||
|
|
Жанри живопису.
Види мистецтва.
Минулий
доконаний час.
|
Вправа 2,
стор.114
|
|
Вправа 1,
стор.116
Вправа 2,
стор.116
|
Вправа 6,
стор.113
Вправа 3,
стор.115
|
|
|
Минулий
доконаний час, сторю116
|
Вправа 3,
стор.116
Знайти
інформацію про українських митців.
|
||||
|
|
Живопис в
Україні.
Минулий
перфектно-тривалий час.
|
|
Учнівські
повідомлення.
|
Вправа 4.
Стор.117
Вправа 5,
стор.117
|
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Минулий
перфектно-тривалий час.
|
Вправа 6,
стор.117
|
||||
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст
«Мистецькі місця Парижу»
|
Картки.
Тест з
граматики
|
|
|
|
Повторити
граматику.
|
Підготувати
коротке повідомлення про визначне місце світу.
|
||||
|
|
Відвідування
виставок та музеїв.
|
|
Діалог.
|
Вправа 1,
стор.120
Граматична
вправа.
|
Вправа 5,
стор.119
|
|
|
Минулий
доконаний час та минулий доконано-тривалий час.
|
Вправа 3,
стор.120
|
||||
|
|
Відомі
англійські художники. Томас Гейнсбороу. Джон Констейбл.
|
Вправа 3,
стор.123
|
Текст за темою
уроку.
|
Вправа 3,
стор.123
|
Складання
діалогу.
|
Стор.121
|
|
|
Вправа 5,
стор.125
|
||||
|
|
Відомі
англійські музеї.
|
Вправа 8,
стор.125
Вправа 7,
стор.125
|
Текст за темою.
|
Картки.
|
Вправа 6,
стор.125
|
|
|
|
Вправа 9,
стор.126
|
||||
|
|
Відомі
українські художники. Художній центр Пінчука.
|
Робота з
текстом.
|
Презентація.
|
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Розділові
запитання.
|
Скласти 10
запитань.
|
||||
|
|
Роль мистецтва
у моєму житті. Embedded
questions.
|
Вправа 5,
стор.129
|
Вправа 6,
стор.129
|
Складання
діалогу.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Вправа 7,
стор.130
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
|
|
Музеї
Великобританії. Мої враження від Британського музею.
|
Робота з
текстом.
|
Презентація.
|
Граматична
вправа.
Складання
запитань.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Минулий
доконано-тривалий час.
|
Граматична
вправа.
|
||||
|
|
Роль мистецтва
в житті людини.
|
Вправа 5,
стор.119
|
Вправа 3,
стор.118
|
Вправа 4,
стор.118
Граматична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.118
Вправа 2,
стор.118
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Минулий
доконаний час та минулий доконано-тривалий час.
|
Вправа 5,
стор.119
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та діалогічного мовлення.
|
Робота з
текстом.
|
|
Граматична
вправа.
|
Діалог.
|
|
|
Минулий
доконано-тривалий час.
|
Переклад
речень.
|
||||
|
|
Галереї
Великобританії. Національно-художня галерея Лондона.
|
|
Презентації.
|
Коротке
повідомлення.
Складання
діалогів.
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Написати
повідомлення.
Граматична
вправа.
|
||||
|
|
Відвідування
музеїв та галерей в Україні.
|
Вправа 4,
стор.121-122
|
Презентація.
|
Вправа і,
стор.123
|
Вправа 3,
стор.120
|
Стор.121
|
|
Минулий
доконано-тривалий час.
|
Вправа 2,
стор.123
Вправа 3,
стор.123
|
||||
|
|
Відомі
українські музеї.
|
Вправа 1,
стор.127
|
Текст за темою.
|
Вправа 2,
стор128
Картки.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
|
Вправа 1,
стор.127
|
||||
|
|
Розвиток
навичок письма та діалогічного мовлення.
|
Текст для
читання.
|
|
Тест.
Лексична
вправа.
|
Складання
діалогу.
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
|
Лексична
вправа.
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та усного мовлення.
|
Робота з
текстом.
|
|
Картки.
Граматична
вправа.
|
Складання
запитань
|
|
|
Вживання
прийменників.
|
Скласти речення
з прийменниками.
|
||||
|
|
Узагальнення
вивченого матеріалу з теми «Англомовний світ і Україна».
|
Вправа 4,
стор.133
|
Вправа 3,
стор.132
|
Робота з
картками.
|
|
Вправа 2,
стор.131
|
|
Вправа 1,
стор.131
|
Вправа 4,
стор.133
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Довкілля»
|
||||||||||||||
|
|
Спорт і
дозвілля.
|
Вправа 3,
стор.134
|
Вправа 4,
стор.136
|
Вправа 1,
стор.134
|
Вправа 2,
стор.134
|
Стор.134
|
|
|
Усне
повідомлення «Моє ставлення до занять спортом».
|
||||
|
|
Ставлення до
занять спортом.
|
Вправа 6,
стор.136
|
Текст за темою.
|
Складання
інтерв’ю.
|
Вправа 7,
стор.136
|
|
|
|
Вправа 5,
стор.136
|
||||
|
|
Види спорту.
|
Вправа 1,
стор.138
Вправа 2,
стор.138
|
Текст за темою.
|
Вправа 3,
стор.138
|
|
|
|
Минулі часи.
|
Переклад
речень.
|
||||
|
|
Ставлення
британських учнів до занять спортом.
|
|
Текст за темою.
|
Вправа 4,
стор.137
|
Вправа 1, 2, 3,
стор.137
|
Стор.137
|
|
|
Вправа 5,
стор.137
|
||||
|
|
Спорт у США.
Майбутні часи.
|
Вправа 5,
стор.140
|
Презентація.
Вправа 4,
стор.140
|
Вправа 1,
стор.140
Вправа 4,
стор.139
Вправа 5,
стор.139
Вправа 6,
стор.139
|
Вправа 2,
стор.140
Вправа 3,
стор.140
|
|
|
Майбутні часи.
|
Вправа 5,
стор.140
Вправа 6, стор.141
|
||||
|
|
Спорт у
Великобританії.
|
Вправа 7,
стор.141
|
|
Вправа 8,
стор.141
Граматична
вправа
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Стор.142
|
|
Минулі
граматичні часи.
|
Вивчити
лексику.
Вправа 1,
стор.142
|
||||
|
|
Спортивні ігри.
Проведення вільного часу.
|
Вправа 2,
стор.143
|
|
Вправа 2,
стор.144
Вправа 3,
стор.144
|
Мовленнєва
ситуація.
Вправа 5,
стор.143
|
|
|
|
Вправа 1,
стор.144
Вправа 4,
стор.144
|
||||
|
|
Розвиток
навичок аудіювання та письма.
|
|
Текст за темою.
|
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Минулі часи.
|
Усне
повідомлення «Мій улюблений спортсмен».
|
||||
|
|
Віддані
вболівальники.
|
Вправа 5,
стор.145
|
Текст за темою.
|
Переклад
речень.
|
Вправа 6,
стор.146
|
Відповідає темі
уроку.
|
|
Майбутні часи.
|
Вправа 5,
стор.145
Вправа 7,
стор.146
|
||||
|
|
Людина та
суспільство.
|
Вправа 1,
стор.147
|
|
Картки.
|
Вправа 8,
стор.146
Вправа 2,
стор.147
|
|
|
|
Вправа 3,
стор.147
|
||||
|
|
Моє дозвілля.
Форма речень As
… as
|
Вправа 4,
стор.148
Вправа 6,
стор.148
|
Діалог.
|
Вправа 5,
стор.148
|
Картки.
|
|
|
|
Вправа 8,
стор.149
|
||||
|
|
Види активного
відпочинку.
|
Картки.
|
Текст за темою.
|
Граматична
вправа.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
|
|
Майбутні часи.
|
Повідомлення
«Моє дозвілля».
|
||||
|
|
Розвиток
навичок читання та усного мовлення.
|
Текст за темою.
|
|
Картки.
|
Вікторина.
|
|
|
|
Лексична
вправа.
|
||||
|
|
Узагальнення та
систематизація знань з теми «Довкілля».
|
Вправа 1,
стор.150
Вправа 4,
стор.151
|
Вправа 3,
стор.150
|
Вправа 2,
стор.150
|
|
Повторити
лексику.
|
|
|
Скласти речення
з вивченою лексикою.
|
||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
|
|
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||
|
|
Контроль читання.
|
Повторити лексику.
|
|||||||||||
|
|
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||
|
|
Контроль мовлення.
|
Скласти 5
синканів.
|
|||||||||||
|
|
Узагальнення та
систематизація знань.
|
|
|||||||||||
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
|||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар