09.12.15

8 клас за підручником Л. Биркун

Календарно-тематичний план
 уроків англійської мови
(8 клас)


№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Повторення
1

Літні канікули.
Вправа 3, стор.5
Вправа 1, стор.4

Вправа 1, стор.4

Вправа 3, стор.5
Назви визначних місць.


Усне повідомлення «Мої літні канікули».
2

Спорт на літніх канікулах. Загальні запитання.
Вправа 4, стор.7

Граматична вправа.
Вправа 1, стор.6

Вправа 2, стор.7
Вправа 1, стор.6

Вправа 2, стор.7

Загальні запитання.
Вправа 3, стор.7 (текст 2)
3

Оздоровлення влітку. Спеціальні запитання.
Вправа 1, стор.8

Вправа 3, стор.8
Вправа 1, стор.8

Вправа 4, стор.8
Вправа 3, стор.8

Вправа 7, стор.10

Спеціальні запитання.
Вправа 5, стор.10
4

Дозвілля влітку. Модальне дієслово CAN
Вправа 4, стор.12
Вправа 4, стор.12
Вправа 1, стор.12
Вправа 3, стор.12


Модальне дієслово CAN
Вправа 2, стор.12

Тема «Україна. Британія»
5

Україна та Британія – незалежні країни Європи.

Текст «Ми живемо на Україні».
Вправа 2, стор.15
Вправа 4, стор.15
Вправа 2, стор.15

Спеціальні запитання.
Вивчити лексику. Скласти з нею речення.
6

Україна. Велика Британія. Географічне положення. Пасивний стан дієслова.
Вправа 3, стор.17

Вправа 1, стор.17
Вправа 1, стор.16
Вправа 1, стор.16

Пасивний стан дієслова.
Повторити правила. Скласти речення.
7

Ландшафти України.
Вправа 1, стор.18
Вправа 1, стор.19
Вправа 1, стор.19
Вправа 4, стор.20
Вправа 1, стор.19

Ступені порівняння прикметників.
Вправа 2, стор.19
8

Клімат Британії. Модальні вирази may, might.
Вправа 2, стор.21

Вправа 1, стор.21
Вправа 1, стор.21
Вправа 1, стор.20

Модальні вирази may, might.
Вправа 3, стор.22
                     Тематичне оцінювання.
9

Фауна і флора України та Британії.
Вправа 2, стор.24
Вправа 3, стор.25

Вправа 4, стор.25
Вправа 1, стор.23


Вивчити лексику.
10

Емблеми та символи України та Британії.
Вправа 1, стор.25
Вправа 2, стор.26

Вправа 1, стор.26

Вправа 4, стор.27
Вправа 2, стор.26

Географічні назви.
Вправа 3, стор.26+
11

Мандруємо Україною. Часи дієслова.
Вправа 1, стор.28
Вправа 2, стор.28
Вправа 2, стор.29
Вправа 1, стор.28


Часи дієслова.
Скласти речення.
12

Визначні місця України.
Вправа 2, стор.29

Вправа 3, стор.30
Вправа 1, стор.29
Вправа 3, стор.30

Часи дієслова.
Вправа 3б, стор.30
13

Визначні місця Великобританії. Артиклі.


Вправа 2, стор.43
Робота з картою.


Артиклі.
Вправа 3, стор.34
14

З історії Британії.


Вправа 4, стор.34
Вправа 1, стор.33


Пасивний стан дієслова.
Вправа 5, стор.34
15

Подорожуємо Британією. Активний та пасивний стан дієслова.
Вправа 6, стор.35

Вправа 6, стор.35



Активний та пасивний стан дієслова.
Читати стор.36-39
16

Розвиток навичок читання. Урок домашнього читання.
Текст стор.36

Робота з картками.
Обговорення прочитаного.



Скласти резюме про прочитаний текст.
                     Тематична оцінювання.

Тема «Стиль життя»
17

Стиль життя в майбутньому.
Вправа 2, стор.41


Вправа 2, стор.41


Часи дієслова.
Граматична вправа.
18

Мої домашні обов’язки. Теперішній доконаний час (активний).
Вправа 1, стор.42
Текст «Мої домашні обов’язки».
Домашні обов’язки.
Вправа 2, стор.42
Вправа 5, стор.43

Теперішній доконаний час (активний).
Домашні обов’язки.
19

Життя і звичаї Британії.
Вправа 3, стор.42

Вправа 5, стор.43
Вправа 3, стор.42



Вправа 4, стор.43
20

Активний відпочинок.
Вправа 1, стор.44

Текст.

Вправа 4, стор.46
Вправа 1, стор.45

Вправа 2, стор.45



Вправа 3, стор.45
21

Сучасний стиль життя.
Вправа 1, стор.46
Вправа 2, стор.47
Вправа 4, стор.48
Вправа 3, стор.47



Текст 13 стор.154
22

Технології майбутнього.
Вправа 5, стор.48
Вправа 3, стор.49

Вправа 1, стор.48

Вправа 3, стор.49



Вправа 2, стор.49
23

Друзі по листуванню.
Вправа 2, стор.51
Вправа 3, стор.52

Вправа 1, стор.51
Вправа 3, стор.52


Вправа 4, стор.52
24

Види активного дозвілля. Теперішній доконаний час (пасивний).

Вправа 1, стор.54
Вправа 1, стор. 54
Вправа 1, стор.53
Вправа 3, стор.55

Теперішній доконаний час (пасивний).
Вправа 3, стор.55 (скласти розповідь)
25

Захоплення моїх друзів.
Вправа 2, стор.55

Вправа 2, стор.55
Вправа 1, стор.55

Вправа 4, стор.56



Вправа 3, стор.56
26

Космічні подорожі майбутнього. Непряма мова. Накази, прохання.


Вправа 2, стор.60

Вправа 3, стор.60
Вправа 1, стор.55

Вправа 6, стор.61
Вправа 2, стор.60

Непряма мова. Накази, прохання.
Вправа 4, стор.60
27

Здоровий спосіб життя. Урок домашнього читання.
Вправа 2, стор.62

Текст стор.62
Вправа 1, стор.61
Вправа 5, стор.60
Обговорення прочитаного.



Скласти резюме про прочитаний текст.
                     Тематичне оцінювання.
28

Контроль письма.
Повторити граматику.
29

Контроль читання.
Повторити лексику.
30

Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему «Стиль життя».
31

Контроль мовлення.
Написати листівку до Нового року.
32

Узагальнення та систематизація знань.

33

Підсумковий урок.






















Календарно-тематичний план уроків англійської мови
(8 клас)
№ з/п
Дата
Сфера спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Домашнє завдання
Читання
Аудіювання
Письмо
Мовлення
Лексика
Фонетика
Граматика








Тема «Шкільне життя. Шкільна бібліотека»
33

Шкільне життя, шкільна бібліотека.
Вправа 2, стор.67
Текст «Моя школа».
Вправа 3, стор.67
Бесіда за запитаннями.



Підготувати усне повідомлення «Моя школа».
34

Британська система освіти. Школи за кордоном.
Вправа 1, стор.68

Вправа 3, стор.69
Вправа 2, стор.69

Вправа 2, стор.69
Стор.68


Вивчити лексику.
35

Шкільне життя в Британії та Україні. Школи в Україні.
Вправа 2, стор.70
Текст «Шкільне життя».

Вправа 3, стор.71
Стор.71


Скласти речення із вивченою лексикою.
36

Вибір книг для читання.
Вправа 1, стор.72
Вправа 2, стор.72
Вправа 3, стор.73
Вправа 2, стор.72



Вправа 4, стор.74
37

Правила поведінки у школі.
Вправа 1, стор.74

Вправа 3, стор.75
Вправа 2, стор.75
Вправа 2, стор.75
Бесіда за запитаннями.


Пряма та непряма мова.
Скласти 5 речень у прямій та непрямій мові.
38

Враження від прочитаної книги.
Минулий простий час.
Вправа 3, стор.75

Вправа 4, стор.76
Вправа 2, стор.75

Бесіда про прочитану книгу.
Стор.75

Минулий простий час.
Вивчити лексику.


Вивчення граматичного матеріалу – непряма мова.
Вправа 1, стор.76

Стор.78-79
Стор.78-79


Непряма мова.
Вправа 3, стор.77


Шкільний розпорядок. Прохання та накази у непрямій мові.
Стор.80

Вправа 2, стор.80

Вправа 3, стор.81

Відповідає темі уроку.

Прохання та накази у непрямій мові.
Вправа 3, стор.81


Мій улюблений письменник та літературний герой.
Вправа 1, стор.82

Вправа 4, стор.81
Правила складання резюме.


Стор.142-143
Читати текст стор.83-86


Розвиток навичок читання та письма. Робота з текстом.
Текст стор.83-86

Картки.
Бесіда за запитаннями.



Скласти резюме.
                     Тематичне оцінювання.

Тема «Засоби масової інформації»


Засоби масової інформації. Преса.
Вправа 1, стор.87
Текст за темою.

Бесіда за текстом.

Вправа 1, стор.88
Стор.88


Вправа 3, стор.88


Періодичні видання. Майбутній час у минулому.
Вправа 2, стор.88

Вправа 1, стор.89

Робота зі словником.
Вправа 1, стор. 89

Стор.89
Стор.89-90

Майбутній час у минулому.
Вивчити правила.


Телебачення. Моя улюблена телепередача.
Вправа 2, стор.92

Вправа 3, стор.93

Словникова робота.
Вправа 4, стор.91

Вправа 1, стор.91
Стор.92

Майбутній час у минулому.
Вивчити лексику.


Комп’ютери та Інтернет.
Вправа 1а, стор.94
Вправа 2, стор.95
Вправа 1б, стор.95
Вправа 3, стор.95



Граматична вправа.


Професія репортера.

Вправа 1, стор.96
Вправа 3, стор.96
Вправа 2, стор.96


Правила побудови речень.
Вправа 4, стор.97


Листування електронною поштою. Сполучники if, when, as soon as, till, until.
Вправа 6, стор.97

Вправа 1, стор.98


Написання електронного листа

Стор.99
Стор.98

Сполучники if, when, as soon as, till, until.
Скласти речення із сполучниками.


Складання інтерв’ю. запитання у непрямій мові.
Вправа 1, стор.102

Вправа 1, стор.104

Вправа 3, стор.102

Вправа 4, стор.103
Вправа 2, стор.102


Запитання у непрямій мові.
Вправа 4, стор.103

Вправа 5, стор.103


Розвиток навичок читання. Робота з текстом.
Текст стор.105-107

Картки.
Обговорення прочитаного



Скласти резюме.
                    Тематичне оцінювання.

Тема «Музика»


Музика. Музичні жанри.
Вправа 4, стор.109
Вправа 1, стор.108

Текст за темою.

Вправа 2, стор.108
Назви музичних жанрів, стор.109


Вправа 3, стор.109


Музичні інструменти.
Вправа 3, стор.111
Вправа 5, стор.112
Вправа 1, стор.110

Вправа 2, стор.111

Стор.110-111


Вивчити лексику.


Відомі співаки.
Вправа 3, стор.114
Повідомлення за темою.

Вправа 1, стор.112



Вправа 2, стор.113


Музичні стилі.
Вправа 2, стор.115
Вправа 4, стор.114

Вправа 1, стор.115
Відповідає темі уроку.

Теперішній неозначений час.
Вправа 2, стор.115


Музичні уподобання.
Вправа 3, стор.116
Вправа 4, стор.116
Вправа 1, стор.117
Вправа 4, стор.116



Вправа 2, стор.118

Вправа 3, стор.118


Відвідування концерту.
Вправа 2, стор.119
Вправа 3, стор.120
Вправа 1, стор.119
Вправа 2, стор.120



Скласти діалог.


Музичні стилі та жанри різних поколінь.
Стор.121-123

Граматична вправа.
Стор.121-123


Непряма мова.
Перекласти речення.


Відвідування концерту.
Вправа 2, стор.124
Вправа 1, стор.123-124
Вправа 1, стор.124

Вправа 3, стор.124-125

Відповідає темі уроку.


Повідомлення «Мої музичні уподобання».


Відомі композитори та виконавці.
Вправа 1, стор.125
Повідомлення за темо.

Вправа 2, стор.126



Читати текст стор.126-129


Розвиток навичок читання та письма. Робота з текстом.
Текст стор.126-129

Картки.
Обговорення прочитаного.



Написати резюме.
                    Тематичне оцінювання.

Повторення


Визначні місця Україні. Теперішній доконаний час (активний).
Вправа 2, стор.131
Вправа 1, стор.130

Вправа 1, стор.132


Теперішній доконаний час (активний).
Вправа 3, стор.132


Благодійні фонди та організації. Майбутній час у минулому.
Вправа 1, стор.134

Вправа 3, стор.134

Вправа 4, стор.134
Вправа 2, стор.133


Майбутній час у минулому.
Вправа 4, стор.134


Улюблена актриса. Написання листів. Модальні дієслова.
Вправа 1, стор.135

Вправа 2, стор.135


Вправа 3, стор.136
Відповідає темі уроку.

Модальні дієслова.
Вправа 2б, стор.136


Музична школа для дітей Британії. Сполучники if, when, as soon as, till, until.

Вправа 1, стор.137
Вправа 4, стор.138
Вправа 5, стор.138
Вправа 4, стор.138


Сполучники if, when, as soon as, till, until.
Вправа 2, стор.137


Контроль письма.
Повторити граматику.


Контроль читання.
Повторити лексику.


Контроль аудіювання.
Вивчити усну тему.


Контроль мовлення.
Повторити неправильні дієслова.


Узагальнення та систематизація знань.



Підсумковий урок.





Немає коментарів:

Дописати коментар