Календарно-тематичний
план
уроків англійської мови
уроків англійської мови
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
Повторення
|
||||||||||||||
1
|
Літні канікули.
|
Вправа 3,
стор.5
|
Вправа 1,
стор.4
|
Вправа 1,
стор.4
Вправа 3,
стор.5
|
Назви визначних
місць.
|
Усне
повідомлення «Мої літні канікули».
|
||||||||
2
|
Спорт на літніх
канікулах. Загальні запитання.
|
Вправа 4,
стор.7
|
Граматична
вправа.
|
Вправа 1,
стор.6
Вправа 2,
стор.7
|
Вправа 1,
стор.6
Вправа 2,
стор.7
|
Загальні
запитання.
|
Вправа 3,
стор.7 (текст 2)
|
|||||||
3
|
Оздоровлення
влітку. Спеціальні запитання.
|
Вправа 1,
стор.8
|
Вправа 3,
стор.8
|
Вправа 1,
стор.8
Вправа 4,
стор.8
|
Вправа 3,
стор.8
Вправа 7,
стор.10
|
Спеціальні
запитання.
|
Вправа 5,
стор.10
|
|||||||
4
|
Дозвілля
влітку. Модальне дієслово CAN
|
Вправа 4,
стор.12
|
Вправа 4,
стор.12
|
Вправа 1,
стор.12
|
Вправа 3,
стор.12
|
Модальне
дієслово CAN
|
Вправа 2,
стор.12
|
|||||||
5
|
Україна та
Британія – незалежні країни Європи.
|
Текст «Ми
живемо на Україні».
|
Вправа 2,
стор.15
|
Вправа 4,
стор.15
|
Вправа 2,
стор.15
|
Спеціальні
запитання.
|
Вивчити
лексику. Скласти з нею речення.
|
|||||||
6
|
Україна. Велика
Британія. Географічне положення. Пасивний стан дієслова.
|
Вправа 3,
стор.17
|
Вправа 1,
стор.17
|
Вправа 1,
стор.16
|
Вправа 1,
стор.16
|
Пасивний стан
дієслова.
|
Повторити
правила. Скласти речення.
|
|||||||
7
|
Ландшафти
України.
|
Вправа 1,
стор.18
|
Вправа 1,
стор.19
|
Вправа 1,
стор.19
|
Вправа 4,
стор.20
|
Вправа 1,
стор.19
|
Ступені порівняння
прикметників.
|
Вправа 2,
стор.19
|
||||||
8
|
Клімат
Британії. Модальні вирази may, might.
|
Вправа 2,
стор.21
|
Вправа 1,
стор.21
|
Вправа 1,
стор.21
|
Вправа 1,
стор.20
|
Модальні вирази
may, might.
|
Вправа 3,
стор.22
|
|||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
9
|
Фауна і флора
України та Британії.
|
Вправа 2,
стор.24
|
Вправа 3,
стор.25
|
Вправа 4,
стор.25
|
Вправа 1,
стор.23
|
Вивчити
лексику.
|
||||||||
10
|
Емблеми та
символи України та Британії.
|
Вправа 1,
стор.25
|
Вправа 2,
стор.26
|
Вправа 1,
стор.26
Вправа 4,
стор.27
|
Вправа 2,
стор.26
|
Географічні
назви.
|
Вправа 3,
стор.26+
|
|||||||
11
|
Мандруємо
Україною. Часи дієслова.
|
Вправа 1,
стор.28
|
Вправа 2,
стор.28
|
Вправа 2,
стор.29
|
Вправа 1,
стор.28
|
Часи дієслова.
|
Скласти
речення.
|
|||||||
12
|
Визначні місця
України.
|
Вправа 2,
стор.29
|
Вправа 3, стор.30
|
Вправа 1,
стор.29
|
Вправа 3,
стор.30
|
Часи дієслова.
|
Вправа 3б,
стор.30
|
|||||||
13
|
Визначні місця
Великобританії. Артиклі.
|
Вправа 2,
стор.43
|
Робота з
картою.
|
Артиклі.
|
Вправа 3,
стор.34
|
|||||||||
14
|
З історії
Британії.
|
Вправа 4,
стор.34
|
Вправа 1,
стор.33
|
Пасивний стан
дієслова.
|
Вправа 5,
стор.34
|
|||||||||
15
|
Подорожуємо
Британією. Активний та пасивний стан дієслова.
|
Вправа 6,
стор.35
|
Вправа 6,
стор.35
|
Активний та
пасивний стан дієслова.
|
Читати
стор.36-39
|
|||||||||
16
|
Розвиток
навичок читання. Урок домашнього читання.
|
Текст стор.36
|
Робота з
картками.
|
Обговорення
прочитаного.
|
Скласти резюме
про прочитаний текст.
|
|||||||||
Тематична оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Стиль життя»
|
||||||||||||||
17
|
Стиль життя в
майбутньому.
|
Вправа 2,
стор.41
|
Вправа 2,
стор.41
|
Часи дієслова.
|
Граматична
вправа.
|
|||||||||
18
|
Мої домашні
обов’язки. Теперішній доконаний час (активний).
|
Вправа 1,
стор.42
|
Текст «Мої
домашні обов’язки».
|
Домашні
обов’язки.
|
Вправа 2,
стор.42
|
Вправа 5,
стор.43
|
Теперішній
доконаний час (активний).
|
Домашні
обов’язки.
|
||||||
19
|
Життя і звичаї
Британії.
|
Вправа 3,
стор.42
|
Вправа 5,
стор.43
|
Вправа 3,
стор.42
|
Вправа 4,
стор.43
|
|||||||||
20
|
Активний
відпочинок.
|
Вправа 1,
стор.44
Текст.
|
Вправа 4,
стор.46
|
Вправа 1,
стор.45
Вправа 2,
стор.45
|
Вправа 3,
стор.45
|
|||||||||
21
|
Сучасний стиль
життя.
|
Вправа 1,
стор.46
|
Вправа 2,
стор.47
|
Вправа 4,
стор.48
|
Вправа 3,
стор.47
|
Текст 13
стор.154
|
||||||||
22
|
Технології
майбутнього.
|
Вправа 5,
стор.48
|
Вправа 3,
стор.49
|
Вправа 1,
стор.48
Вправа 3,
стор.49
|
Вправа 2,
стор.49
|
|||||||||
23
|
Друзі по
листуванню.
|
Вправа 2, стор.51
|
Вправа 3,
стор.52
|
Вправа 1,
стор.51
|
Вправа 3,
стор.52
|
Вправа 4,
стор.52
|
||||||||
24
|
Види активного
дозвілля. Теперішній доконаний час (пасивний).
|
Вправа 1,
стор.54
|
Вправа 1, стор.
54
|
Вправа 1,
стор.53
|
Вправа 3,
стор.55
|
Теперішній
доконаний час (пасивний).
|
Вправа 3,
стор.55 (скласти розповідь)
|
|||||||
25
|
Захоплення моїх
друзів.
|
Вправа 2,
стор.55
|
Вправа 2,
стор.55
|
Вправа 1,
стор.55
Вправа 4,
стор.56
|
Вправа 3,
стор.56
|
|||||||||
26
|
Космічні
подорожі майбутнього. Непряма мова. Накази, прохання.
|
Вправа 2, стор.60
Вправа 3,
стор.60
|
Вправа 1,
стор.55
Вправа 6,
стор.61
|
Вправа 2,
стор.60
|
Непряма мова.
Накази, прохання.
|
Вправа 4,
стор.60
|
||||||||
27
|
Здоровий спосіб
життя. Урок домашнього читання.
|
Вправа 2,
стор.62
Текст стор.62
|
Вправа 1,
стор.61
|
Вправа 5,
стор.60
|
Обговорення
прочитаного.
|
Скласти резюме
про прочитаний текст.
|
||||||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
28
|
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
||||||||||||
29
|
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
||||||||||||
30
|
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему «Стиль життя».
|
||||||||||||
31
|
Контроль мовлення.
|
Написати
листівку до Нового року.
|
||||||||||||
32
|
Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||
33
|
Підсумковий
урок.
|
|||||||||||||
Календарно-тематичний план
уроків англійської мови
(8 клас)
№ з/п
|
Дата
|
Сфера спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
||||||||
Тема «Шкільне життя. Шкільна бібліотека»
|
||||||||||||||
33
|
Шкільне життя,
шкільна бібліотека.
|
Вправа 2,
стор.67
|
Текст «Моя
школа».
|
Вправа 3,
стор.67
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Підготувати
усне повідомлення «Моя школа».
|
||||||||
34
|
Британська
система освіти. Школи за кордоном.
|
Вправа 1,
стор.68
Вправа 3,
стор.69
|
Вправа 2,
стор.69
|
Вправа 2,
стор.69
|
Стор.68
|
Вивчити
лексику.
|
||||||||
35
|
Шкільне життя в
Британії та Україні. Школи в Україні.
|
Вправа 2,
стор.70
|
Текст «Шкільне
життя».
|
Вправа 3,
стор.71
|
Стор.71
|
Скласти речення
із вивченою лексикою.
|
||||||||
36
|
Вибір книг для
читання.
|
Вправа 1,
стор.72
|
Вправа 2,
стор.72
|
Вправа 3,
стор.73
|
Вправа 2,
стор.72
|
Вправа 4,
стор.74
|
||||||||
37
|
Правила
поведінки у школі.
|
Вправа 1,
стор.74
Вправа 3,
стор.75
|
Вправа 2,
стор.75
|
Вправа 2,
стор.75
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Пряма та
непряма мова.
|
Скласти 5
речень у прямій та непрямій мові.
|
|||||||
38
|
Враження від
прочитаної книги.
Минулий простий
час.
|
Вправа 3,
стор.75
Вправа 4,
стор.76
|
Вправа 2,
стор.75
|
Бесіда про
прочитану книгу.
|
Стор.75
|
Минулий простий
час.
|
Вивчити
лексику.
|
|||||||
Вивчення
граматичного матеріалу – непряма мова.
|
Вправа 1,
стор.76
|
Стор.78-79
|
Стор.78-79
|
Непряма мова.
|
Вправа 3,
стор.77
|
|||||||||
Шкільний
розпорядок. Прохання та накази у непрямій мові.
|
Стор.80
|
Вправа 2,
стор.80
Вправа 3,
стор.81
|
Відповідає темі
уроку.
|
Прохання та
накази у непрямій мові.
|
Вправа 3,
стор.81
|
|||||||||
Мій улюблений
письменник та літературний герой.
|
Вправа 1,
стор.82
|
Вправа 4,
стор.81
|
Правила
складання резюме.
|
Стор.142-143
|
Читати текст
стор.83-86
|
|||||||||
Розвиток
навичок читання та письма. Робота з текстом.
|
Текст
стор.83-86
|
Картки.
|
Бесіда за
запитаннями.
|
Скласти резюме.
|
||||||||||
Тематичне оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Засоби масової інформації»
|
||||||||||||||
Засоби масової
інформації. Преса.
|
Вправа 1,
стор.87
|
Текст за темою.
|
Бесіда за
текстом.
Вправа 1,
стор.88
|
Стор.88
|
Вправа 3,
стор.88
|
|||||||||
Періодичні
видання. Майбутній час у минулому.
|
Вправа 2, стор.88
Вправа 1,
стор.89
|
Робота зі
словником.
|
Вправа 1, стор.
89
Стор.89
|
Стор.89-90
|
Майбутній час у
минулому.
|
Вивчити
правила.
|
||||||||
Телебачення.
Моя улюблена телепередача.
|
Вправа 2,
стор.92
Вправа 3,
стор.93
|
Словникова
робота.
|
Вправа 4,
стор.91
Вправа 1,
стор.91
|
Стор.92
|
Майбутній час у
минулому.
|
Вивчити
лексику.
|
||||||||
Комп’ютери та
Інтернет.
|
Вправа 1а,
стор.94
|
Вправа 2,
стор.95
|
Вправа 1б,
стор.95
|
Вправа 3,
стор.95
|
Граматична
вправа.
|
|||||||||
Професія
репортера.
|
Вправа 1,
стор.96
|
Вправа 3,
стор.96
|
Вправа 2,
стор.96
|
Правила
побудови речень.
|
Вправа 4,
стор.97
|
|||||||||
Листування
електронною поштою. Сполучники if, when, as soon as, till, until.
|
Вправа 6,
стор.97
Вправа 1,
стор.98
|
Написання
електронного листа
Стор.99
|
Стор.98
|
Сполучники if,
when, as soon as, till, until.
|
Скласти речення
із сполучниками.
|
|||||||||
Складання
інтерв’ю. запитання у непрямій мові.
|
Вправа 1,
стор.102
Вправа 1,
стор.104
|
Вправа 3,
стор.102
Вправа 4,
стор.103
|
Вправа 2,
стор.102
|
Запитання у
непрямій мові.
|
Вправа 4,
стор.103
Вправа 5,
стор.103
|
|||||||||
Розвиток
навичок читання. Робота з текстом.
|
Текст
стор.105-107
|
Картки.
|
Обговорення
прочитаного
|
Скласти резюме.
|
||||||||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
Тема «Музика»
|
||||||||||||||
Музика. Музичні
жанри.
|
Вправа 4,
стор.109
|
Вправа 1, стор.108
Текст за темою.
|
Вправа 2,
стор.108
|
Назви музичних
жанрів, стор.109
|
Вправа 3,
стор.109
|
|||||||||
Музичні
інструменти.
|
Вправа 3,
стор.111
|
Вправа 5,
стор.112
|
Вправа 1,
стор.110
Вправа 2,
стор.111
|
Стор.110-111
|
Вивчити
лексику.
|
|||||||||
Відомі співаки.
|
Вправа 3,
стор.114
|
Повідомлення за
темою.
|
Вправа 1,
стор.112
|
Вправа 2,
стор.113
|
||||||||||
Музичні стилі.
|
Вправа 2,
стор.115
|
Вправа 4,
стор.114
|
Вправа 1,
стор.115
|
Відповідає темі
уроку.
|
Теперішній
неозначений час.
|
Вправа 2,
стор.115
|
||||||||
Музичні
уподобання.
|
Вправа 3,
стор.116
|
Вправа 4,
стор.116
|
Вправа 1,
стор.117
|
Вправа 4,
стор.116
|
Вправа 2,
стор.118
Вправа 3,
стор.118
|
|||||||||
Відвідування
концерту.
|
Вправа 2,
стор.119
|
Вправа 3,
стор.120
|
Вправа 1,
стор.119
|
Вправа 2,
стор.120
|
Скласти діалог.
|
|||||||||
Музичні стилі та
жанри різних поколінь.
|
Стор.121-123
|
Граматична
вправа.
|
Стор.121-123
|
Непряма мова.
|
Перекласти
речення.
|
|||||||||
Відвідування
концерту.
|
Вправа 2,
стор.124
|
Вправа 1,
стор.123-124
|
Вправа 1,
стор.124
Вправа 3,
стор.124-125
|
Відповідає темі
уроку.
|
Повідомлення
«Мої музичні уподобання».
|
|||||||||
Відомі
композитори та виконавці.
|
Вправа 1,
стор.125
|
Повідомлення за
темо.
|
Вправа 2,
стор.126
|
Читати текст
стор.126-129
|
||||||||||
Розвиток
навичок читання та письма. Робота з текстом.
|
Текст
стор.126-129
|
Картки.
|
Обговорення
прочитаного.
|
Написати
резюме.
|
||||||||||
Тематичне
оцінювання.
|
||||||||||||||
Повторення
|
||||||||||||||
Визначні місця
Україні. Теперішній доконаний час (активний).
|
Вправа 2,
стор.131
|
Вправа 1,
стор.130
|
Вправа 1,
стор.132
|
Теперішній
доконаний час (активний).
|
Вправа 3,
стор.132
|
|||||||||
Благодійні
фонди та організації. Майбутній час у минулому.
|
Вправа 1,
стор.134
Вправа 3,
стор.134
|
Вправа 4,
стор.134
|
Вправа 2,
стор.133
|
Майбутній час у
минулому.
|
Вправа 4,
стор.134
|
|||||||||
Улюблена
актриса. Написання листів. Модальні дієслова.
|
Вправа 1,
стор.135
Вправа 2,
стор.135
|
Вправа 3,
стор.136
|
Відповідає темі
уроку.
|
Модальні
дієслова.
|
Вправа 2б,
стор.136
|
|||||||||
Музична школа
для дітей Британії. Сполучники if, when, as soon as, till, until.
|
Вправа 1,
стор.137
|
Вправа 4, стор.138
|
Вправа 5,
стор.138
|
Вправа 4,
стор.138
|
Сполучники if,
when, as soon as, till, until.
|
Вправа 2,
стор.137
|
||||||||
Контроль письма.
|
Повторити
граматику.
|
|||||||||||||
Контроль читання.
|
Повторити
лексику.
|
|||||||||||||
Контроль аудіювання.
|
Вивчити усну
тему.
|
|||||||||||||
Контроль мовлення.
|
Повторити
неправильні дієслова.
|
|||||||||||||
Узагальнення та
систематизація знань.
|
||||||||||||||
Підсумковий
урок.
|
||||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар