HOW TEACHERS CAN TEACH CHILDREN TO SPEAK ENGLISH?
Як навчити дитину говорити англійською мовою? Звісно ж, за допомогою гри. В дошкільному і молодшому шкільному віці гра посідає головне місце в житті дітей. Такою є думка дорослих. Для дитини ж усе набагато серйозніше. Для дитини це – життя, з усіма його перемогами і невдачами. Тому ми, дорослі, просто зобов’язані допомогти дітям навчитися долати труднощі на їхньому шляху, а не всіляко опікати і оберігати їх. Не варто вдаватись і до крайнощів, щоб не привчити до постійних невдач.
Найголовніше – це створити «ситуацію успіху», коли дитина, приклавши зусиль, щиро радіє досягнутому, і прагне нових звершень.
Отже, вчимо англійську разом з дитиною, насолоджуючись спілкуванням із нею!
Тема 1. Привітання. ---Hello, hi, good morning, good bye---
1. В гостях у Червоної Шапочки.
Гра «Тук-Тук» (дитина виходить за двері, потім стукає, заходить і вітається із усіма присутніми та іграшками)
2. Тварини-артисти.
Гра «Впізнай-хто я?» (виготовивши своїми руками маски звірят, діти одягають їх і по голосу впізнають один одного і вітаються, потім прощаються)
3. Весела лисичка.
Гра «Це не я» (хтось із дорослих в масці лисички вітається із дитиною, назвавши його чужим ім’ям, дитина не реагує, а відповідає тільки коли назвуть правильно)
Тема 2. Знайомство. ---My name is… I am… What is your name? Who are you?
1. Зустріч з казковими героями.
З допомогою імпровізованого театру (My name is Буратіно, I am Мальвіна…)
Гра «Вигадай ім’я» (діти представляються, вигадавши собі ім’я «Good morning. I am Tom»)
2. Незнайко знайомиться з дітьми.
Гра з Незнайком, який знайомиться з малюком. (з Карлсоном, з Суперменом…)
3. В гостях у Буратіно.
Гра «Чарівний мікрофон» (дитина «бере інтерв’ю» у Буратіно, Мальвіни…)
-Hello.
-Hi.
- What is your name? / Who are you?
-My name is Маша ./I am Маша.
-Good bye, Маша.
-Bye, Буратіно.
Тема 3. Тварини.
1. Кумедні звірята.
Знайомство з новою лексикою (використання комп’ютерної презентації із зображенням тварин і озвученням їхніх назв)
Гра «Знайди тваринку» (перед дитиною розкладають м’які іграшки тваринки і просять дитину знайти якусь із них «Даша, find a dog, please»
2. Лісова галявина
«I have…» Я маю…/ У мене є…
Монолог (тримаючи улюблену м’яку іграшку дитина розповідає про неї «Hello. My name is Оля. I have a rabbit.»
3. Чарівний ліс.
«It is…» Це (є)…
Показуючи картинки, або слайди на комп’ютері, називаємо тваринок, дитина повторює «It is a snake, It is a monkey»
Проект «Мої улюблені тваринки» (на стіні висить пейзаж із зображенням неба, лісової галявини, річки, болота, присадибної ділянки. Дитина малює тваринок і, вирізавши, кріпить до пейзажу, враховуючи, де та чи інша тваринка живе, при цьому називаючи « It is a frog.»
4. Весела карусель
Виготовлення і виставка тваринок з пластиліну. Дитина презентує свої тваринки «It is a pig».
Гра «вгадай тваринку по звуку» («Мяу!» дитина відгадує назву цієї тваринки «It is a cat»)
Як навчити дитину говорити англійською мовою? Звісно ж, за допомогою гри. В дошкільному і молодшому шкільному віці гра посідає головне місце в житті дітей. Такою є думка дорослих. Для дитини ж усе набагато серйозніше. Для дитини це – життя, з усіма його перемогами і невдачами. Тому ми, дорослі, просто зобов’язані допомогти дітям навчитися долати труднощі на їхньому шляху, а не всіляко опікати і оберігати їх. Не варто вдаватись і до крайнощів, щоб не привчити до постійних невдач.
Найголовніше – це створити «ситуацію успіху», коли дитина, приклавши зусиль, щиро радіє досягнутому, і прагне нових звершень.
Отже, вчимо англійську разом з дитиною, насолоджуючись спілкуванням із нею!
Тема 1. Привітання. ---Hello, hi, good morning, good bye---
1. В гостях у Червоної Шапочки.
Гра «Тук-Тук» (дитина виходить за двері, потім стукає, заходить і вітається із усіма присутніми та іграшками)
2. Тварини-артисти.
Гра «Впізнай-хто я?» (виготовивши своїми руками маски звірят, діти одягають їх і по голосу впізнають один одного і вітаються, потім прощаються)
3. Весела лисичка.
Гра «Це не я» (хтось із дорослих в масці лисички вітається із дитиною, назвавши його чужим ім’ям, дитина не реагує, а відповідає тільки коли назвуть правильно)
Тема 2. Знайомство. ---My name is… I am… What is your name? Who are you?
1. Зустріч з казковими героями.
З допомогою імпровізованого театру (My name is Буратіно, I am Мальвіна…)
Гра «Вигадай ім’я» (діти представляються, вигадавши собі ім’я «Good morning. I am Tom»)
2. Незнайко знайомиться з дітьми.
Гра з Незнайком, який знайомиться з малюком. (з Карлсоном, з Суперменом…)
3. В гостях у Буратіно.
Гра «Чарівний мікрофон» (дитина «бере інтерв’ю» у Буратіно, Мальвіни…)
-Hello.
-Hi.
- What is your name? / Who are you?
-My name is Маша ./I am Маша.
-Good bye, Маша.
-Bye, Буратіно.
Тема 3. Тварини.
1. Кумедні звірята.
Знайомство з новою лексикою (використання комп’ютерної презентації із зображенням тварин і озвученням їхніх назв)
Гра «Знайди тваринку» (перед дитиною розкладають м’які іграшки тваринки і просять дитину знайти якусь із них «Даша, find a dog, please»
2. Лісова галявина
«I have…» Я маю…/ У мене є…
Монолог (тримаючи улюблену м’яку іграшку дитина розповідає про неї «Hello. My name is Оля. I have a rabbit.»
3. Чарівний ліс.
«It is…» Це (є)…
Показуючи картинки, або слайди на комп’ютері, називаємо тваринок, дитина повторює «It is a snake, It is a monkey»
Проект «Мої улюблені тваринки» (на стіні висить пейзаж із зображенням неба, лісової галявини, річки, болота, присадибної ділянки. Дитина малює тваринок і, вирізавши, кріпить до пейзажу, враховуючи, де та чи інша тваринка живе, при цьому називаючи « It is a frog.»
4. Весела карусель
Виготовлення і виставка тваринок з пластиліну. Дитина презентує свої тваринки «It is a pig».
Гра «вгадай тваринку по звуку» («Мяу!» дитина відгадує назву цієї тваринки «It is a cat»)
Немає коментарів:
Дописати коментар